A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Формування математичних компетентностей молодших школярів на основі діяльнісного підходу

Дата: 18.04.2023 15:11
Кількість переглядів: 158

"Єдиний шлях, що веде до знань це діяльність".

Джордж Бернард Шоу

Математика в переліку предметів у початковій школі займає окреме  місце, оскільки на уроках математики в учнів закладаються основи теоретичного мислення, які застосовуються в пізнанні наукових дисциплін у подальші роки навчання.

З огляду на це НУШ однією з основних компетентностей виділяє математичну. Під математичною компетентністю розуміють здатність актуалізувати та застосувати математичний досвід у практичних, навчальних і життєвих ситуаціях.

В Державному стандарті початкової загальної освіти зазначено, що основною метою освітньої галузі "Математика" є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції.

Оскільки математичні компетенції як виявляються, так і формуються в діяльності, то формування математичної компетентності має розглядатися через процес навчання, орієнтований на послідовне засвоєння елементів навчальної діяльності відповідно до змісту математичної освіти.

Діяльнісний підхід це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості; застосування теоретичних знань на практиці;формування здібностей до самоосвіти й командної роботи; успішна інтеграція в соціумі та професійна самореалізація. Цей метод навчання є одним із провідних у сучасній початковій школі. Його застосування забезпечує можливості щодо вироблення в учнів необхідних пізнавальних вмінь, компетенцій саморозвитку та самовиховання.

18 квітня 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець провела творчу скарбничку "Формування математичних компетентностей молодших школярів на основі діяльнісного підходу".

Учасники заходу висловлювали свою думку, щодо найбільш дієвих форм та методів діяльнісного підходу, працюючи в групах на платформі Zoom.

Найбільшу активність виявили: Лариса Пікуль, Юлія Денисенко, Людмила Лисенко, Валентина Андрущенко, Лідія Мороз та Валентина Скред.


Матеріали заходу: Формування математичних компетентностей молодших школярів на основі діяльнісного підходу (презентація)


  


« повернутися

Вхід для адміністратора