21.12.2022 року
Особливості використання дидактичних ігор у освітньому процесі ЗДО "Веселка"
|
 |
20.12.2022 року
Найцікавіші прийоми та техніки формувального оцінювання
|
 |
20.12.2022 року
Академічна доброчесність - запорука якісної освіти
|
 |
07.12.2022 року
Сучасні онлайн-інструменти для роботи вчителя географії
|
 |
06.12.2022 року
Розвиток концентрації уваги учнів початкової школи: дієві вправи та порад
|
 |
29.11.2022 року
Оцінювання навчальних досягнень учнів у 5 класі
|
 |
18.11.2022 року
Важливі пріоритети в освіті: формування патріотичної свідомості
|
 |
02.11.2022 року
Атестація педагогічних працівників ЗДО та ЦПО у 2022-2023 навчальному році
|
 |
20.10.2022 року
Інтерактивні методи навчання в 5 класі НУШ. Практичне втілення при дистанційному форматі навчання
|
 |
14.10.2022 року
Сучасна позашкільна освіта:
нові виклики і нові можливості
|
 |
13.10.2022 року
Уроки історії в стилі НУШ
|
 |
07.10.2022 року
Класний керівник: завжди бути в тренді
|
 |
07.10.2022 року
Форми організації навчальної діяльності при дистанційному та змішаному навчанні, гнучкість освітнього процесу
|
 |
06.10.2022 року
Дистанційне та змішане начання: досвід і виклики
|
 |
21.09.2022 року
Якісний виклад матеріалу на уроках фізики, хімії та біології з онлайн лабораторією Go-Lab
|
 |
21.09.2022 року
Медіаграмотність як складова професійної компетентності вчителя
|
 |
08.09.2022 року
Центр професійного розвитку педагогічних працівників ГМР Оновлені можливості для професійного зростання. Новий формат роботи професійних спільнот |
 |
07.09.2022 року
Професійні спільноти: сучасний погляд
|
 |
26.08.2022 року
Як організувати роботу закладів дошкільної освіти у воєнний час
|
 |
21.07.2022 року
Основні орієнтири у роботі Центру позашкільної освіти
|
 |
19.07.2022 року
Інтегровані уроки та уроки-подорожі з трудового навчання та технологій
|
 |
07.07.2022 року
Розвиток емпатії у дітей дошкільного віку
|
 |
23.06.2022 року
Особливості роботи ЗДО у воєнний час
|
 |
17.06.2022 року
Кейс-уроки з української мови та літератури у форматі STEAM
|
 |
10.06.2022 року
Кейс-урок: цікаво, корисно, ефективно
|
 |
27.05.2022 року
Поради психолога для батьків і не тільки
|
 |
27.05.2022 року
Психолого-педагогічний вебінар "Бути поруч"
|
 |
25.05.2022 року
Інтегровані кейс-уроки з математики та інформатики у форматі STEАM
|
 |
19.05.2022 року
Інтегровані кейс-уроки з фізики та астрономії у форматі STEАM
|
 |
18.05.2022 року
Інтегровані кейс-уроки з хімії та біології у форматі STEАM
|
 |
29.04.2022 року
Інтегровані кейс-уроки у форматі STEАM для легкого і зручного освоєння нових знань і компетентностей
|
 |
29.04.2022 року
|
 |
28.04.2022 року
Нетрадиційні техніки зображувальної діяльності: розвиваємо уяву дітей
|
 |
26.04.2022 року
Класний керівник – випускнику-2022: актуальні поради
|
 |
15.04.2022 року
Елементи НУШ на уроках історії
|
 |
13.04.2022 року
Здоров'я наших дітей - наш другий фронт
|
 |
08.04.2022 року
Ефективна, сучасна та цікава дослідницька діяльність на уроках біології
|
 |
07.04.2022 року
Як мотивувати невмотивованого учня: практичні поради з використанням технологій дистанційного навчання
|
 |
05.04.2022 року
Державний стандарт базової середньої освіти: мовно-літературна освітня галузь
|
 |
31.03.2022 року
Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках математики
|
 |
27.01.2022 року
Основи інформаційної безпеки. Практичне використання антивірусної програми Cure it
|
 |
27.01.2022 року
Емпатія: кроки до формування емоційного інтелекту школярів
|
 |
26.01.2022 року
Академія педагогічної майстерності
|


|
25.01.2022 року
Можливості використання ПК-зчитувачів QR-кодів у навчальному процесі
|
 |
20.01.2022 року
Вибрані питання щодо використання електронного журналу Atoms.ua
|
 |
18.01.2022 року
|
 |
18.01.2022 року
|
 |