19 грудня 2023 року
Територія практики: маю досвід. НМТ з географії
|
|
18 грудня 2023 року
Формувальне оцінювання в початкових класах. Практичні кейси
|
|
13 грудня 2023 року
Безпечне освітнє середовище для навчання дітей
|
|
13 грудня 2023 року
Дидактичний матеріал для навчання дітей з особливими освітніми потребами
|
|
7 грудня 2023 року
Територія практики: маю досвід. НМТ з англійської мови
|
|
5 грудня 2023 року
Формувальне оцінювання: впроваджувати не ігнорувати. Техніки формувального оцінювання на уроках іноземної мови
|
|
4 грудня 2023 року
Територія практики: радять психологи. Як вирішувати конфлікти між учасниками освітнього процесу. Зустріч друга
|
|
29 листопада 2023 року
Територія практики: радять психологи. Як вирішувати конфлікти між учасниками освітнього процесу. Зустріч перша
|
|
29 листопада 2023 року
Територія практики: маю досвід. НМТ з математики
|
|
|
29 листопада 2023 року
Територія практики: маю досвід. НМТ з української мови
|
|
27 листопада 2023 року
Підготовка учнів до здачі ЗНО/НМТ з історії України
|
|
27 листопада 2023 року
Національно-патріотичне виховання на уроках математики
|
|
17 листопада 2023 року
Цікаві інтерактивні методи навчання
|
|
10 листопада 2023 року
Плюсуй українську: вивчаємо рідну мову та історію не тільки на уроках
|
|
3 листопада 2023 року
Креативні ідеї для уроку літератури
|
|
2 листопада 2023 року
Сучасний урок з основ здоров’я в контексті компетентнісного підходу
|
|
31 жовтня 2023 року
Як створювати та втілювати освітні проєкти
|
|
26 жовтня 2023 року
Збірка інтернет-ресурсів про Україну#любити і словом, і справами
|
|
19 жовтня 2023 року
Коучинг в освіті: від постановки цілей до результату
|
|
12 жовтня 2023 року
Ефективне навчання через розваги в умовах НУШ: інтерактивні платформи
|
|
5 жовтня 2023 року
Педагогіка ефективного навчання у 6 класі НУШ: діяльнісний підхід до викладання
|
|
4 жовтня 2023 року
Використання мобільних додатків Google у роботі вчителя
|
|
27 вересня 2023 року
Як формувати риторичні вміння учнів на уроках української мови
|
|
26 вересня 2023 року
Реалізація практик активного навчання в НУШ
(на прикладі громадянської та історичної освітньої галузі)
|
|
22 вересня 2023 року
Батьківські збори: цікаво, (не)нудно та впевнено
|
|
19 вересня 2023 року
Фінансова автономія закладів освіти: кроки до запровадження
|
|
19 вересня 2023 року
Продуктивний початок нового навчального року: ідеї та сервіси
|
|
14 вересня 2023 року
Яким має бути сучасне патріотичне виховання
|
|
12 вересня 2023 року
Як навчити учнів ефективно презентувати проєкти у форматі пітчингу
|
|
22 червня 2023 року
Використання в роботі нових безкоштовних платформ ІКТ на уроках біології
|
|
15 червня 2023 року
Емоційний інтелект учнів та учителів
|
|
23 травня 2023 року
Використання технологій комп’ютерної візуалізації у роботі вчителя початкових класів
|
|
19 травня 2023 року
Самопізнання – дієвий інструмент соціальної компетентності
|
|
12 травня 2023 року
Освіта під час війни. Презентація результатів дослідження якості організації освітнього процесу у 2022-2023 н.р. у закладах освіти Гребінківської міської ради. Рекомендації ДСЯО України щодо подолання освітніх втрат
|
|
|
12 травня 2023 року
Формування глобальної компетентності школярів як запоруки успішності молоді в сучасному світі
|
|
4 травня 2023 року
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій: шлях від механічного засвоєння знань до їх самостійного здобуття
|
|
4 травня 2023 року
Психологічне підґрунтя розвитку підприємницької компетентності учнів старших класів: міфи та стереотипи
|
|
2 травня 2023 року
Номенклатура справ закладу дошкільної освіти
|
|
2 травня 2023 року
Навчаємо вчитися: практичні поради для вчителів початкових класів
|
|
28 квітня 2023 року
Нове положення про атестацію педагогів: зміни, в чому?
|
|
27 квітня 2023 року
Креативне мислення: що це таке, чому воно важливе та як його розвивати
|
|
26 квітня 2023 року
Соціально-громадянська компетентність – складова особистісного зростання у період дошкільного дитинства
|
|
25 квітня 2023 року
Освітній буктрейлер як технологія популяризації читання у початковій школі
|
|
24 квітня 2023 року
Я – зможу! Мотивація до дії дорослих і дітей
|
|
24 квітня 2023 року
Практика заохочення до читання у різних країнах світу
|
|
21 квітня 2023 року
Скаффолдинг – стратегія педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами
|
|
20 квітня 2023 року
Мотивація навчальної діяльності учнів через інтеграцію знань
|
|
18 квітня 2023 року
Формування математичних компетентностей молодших школярів на основі діяльнісного підходу
|
|
13 квітня 2023 року
Розвиток інноваційної особистості
|
|
13 квітня 2023 року
Робота з контурною картою під час дистанційного та змішаного навчання
|
|
12 квітня 2023 року
Відкриваємо світ краси, фантазії, творчості:
крок за кроком
|
|
11 квітня 2023 року
Практичні інструменти критичного мислення учнів у початковій школі
|
|
7 квітня 2023 року
Організація мовленнєвого спілкування вихованців у різновіковій групі ЗДО
|
|
6 квітня 2023 року
Штучний інтелект: виклики та можливості для освіти
|
|
5 квітня 2023 року
Креативні завдання у сучасній школі
|
|
31 березня 2023 року
Прийоми застосування сучасних здоров’язбережувальних технологій на уроках та у виховній роботі
|
|
31 березня 2023 року
Використання інноваційних технологій навчання в початкових класах як засіб розвитку інтересу учнів до навчальних дисциплін
|
|
29 березня 2023 року
Електронний документообіг у закладах загальної середньої освіти
|
|
|
28 березня 2023 року
Розвиток логічного мислення школярів у математичному світі
|
|
23 березня 2023 року
Візуалізація як дієвий спосіб привернення уваги учнів до змісту навчального матеріалу
|
|
22 березня 2023 року
Вступнику 2023: підготовка до НМТ
|
|
17 березня 2023 року
Впровадження нових форм і методів проведення уроків фізики в умовах дистанційного і змішаного навчання
|
|
16 березня 2023 року
Цікаві історії на уроках: алгоритм створення сторітелінгу
|
|
14 березня 2023 року
Робота з обдарованими дітьми у закладах освіти
|
|
9 березня 2023 року
Корпоративна культура Центру позашкільної освіти
|
|
8 березня 2023 року
Запровадження педагогічної інтернатури у закладах освіти
|
|
|
3 березня 2023 року
Розпаліть мотивацію учнів: 5-крокова модель похвали
|
|
2 березня 2023 року
Подкасти на допомогу традиційним методам навчання
|
|
2 березня 2023 року
Нові форми та педагогічні прийоми роботи в НУШ для здійснення компетентісного підходу до інтегрованого навчання
|
|
22 лютого 2023 року
Формування соціальної компетентності та навичок фінансової грамотності у дітей дошкільного віку
|
|
21 лютого 2023 року
Метод проєктів – ефективна технологія навчання
|
|
20 лютого 2023 року
Наша мова калинова
|
|
16 лютого 2023 року
Побудова траєкторії професійного зростання
|
|
15 лютого 2023 року
Волонтерство як стиль життя
|
|
14 лютого 2023 року
Онлайн-сервіси для створення інтерактивних карт
|
|
10 лютого 2023 року
Участь у фаховому конкурсі «Учитель року». Перспективи та виклики
|
|
7 лютого 2023 року
Дитяча «парасолька»: вільна, спрямована, розвивальна гра
|
|
3 лютого 2023 року
Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ
|
|
2 лютого 2023 року
Вступ-2023: національний мультипредметний тест
|
|
1 лютого 2023 року
Можливості та особливості патріотичного виховання
|
|
|
1 лютого 2023 року
Сертифікація – якісна та незалежна оцінка роботи педагогічного працівника
|
|
|
26 січня 2023 року
Вчитель у площині сертифікації: невід'ємна одиниця чи лідер освітнього процесу
|
|
25 січня 2023 року
Професійна освіта онлайн
|
|
20 січня 2023 року
Віртуальні екскурсії Україною як засіб навчання та формування громадянської свідомості школярів
|
|
20 січня 2023 року
Особливості роботи з ліворукими дітьми
|
|
18 січня 2023 року
Зворотній дизайн. Інтегрований підхід у навчанні
|
|
13 січня 2023 року
Особливості роботи з тривожними і сором’язливими дітьми
|
|
6 січня 2023 року
Обійми метелика. Колір почуттів. Особливості роботи з дітьми схильними до істеричної поведінки засобоми арт-терапії
|
|
5 січня 2023 року
Формування стресостійкості. Педагогічні аспекти супроводу дітей у бомбосховищах та укриттях
|
|