18 грудня 2024 року
Безпека життєдіяльності як важлива складова збереження здоров’я
|
 |
16 грудня 2024 року
Інструменти та практичні підходи у викладанні природничих наук
|
 |
13 грудня 2024 року
Застосування освітньої кінезіології в навчальному процесі
|
 |
11 грудня 2024 року
Базова середня освіта за стандартами НУШ: діяльнісний підхід
|
 |
9 грудня 2024 року
Цифрові засоби на уроках геометрії у 7 класі
|
 |
4 грудня 2024 року
Доповнена реальність як ефективний засіб STEM навчання на уроках математики
|
 |
27 листопада 2024 року
Успішні нетрадиційні техніки виконання творчих робіт в НУШ
|
 |
27 листопада 2024 року
Візуалізація та онлайн-ресурси як невід'ємна складова успішного уроку
|
 |
25 листопада 2024 року
Інтеграція медіаграмотності в уроки зарубіжної літератури
|
 |
22 листопада 2024 року
Осіннє чаювання за цікавою книгою, або… як виховати у дітей любов до читання
|
 |
20 листопада 2024 року
Можливості Desmos для формування функціональної грамотності учнів старших класів
|
 |
19 листопада 2024 року
Компетентнісний потенціал природничої освітньої галузі при використанні інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в процесі навчання фізики
|
 |
18 листопада 2024 року
Класне керівництво сучасності: нові виклики та підходи
|
 |
14 листопада 2024 року
Викладання нових модулів фізичної культури у Новій українській школі
|
 |
11 листопада 2024 року
Використання штучного інтелекту на уроках української мови та літератури
|
 |
6 листопада 2024 року
Підготовка учнів до НМТ з англійської мови: ефективні стратегії та методики
|
 |
5 листопада 2024 року
STEM-скарбниця: цікаві проєкти для мотивації пізнавальної та дослідницької діяльності
|
 |
31 жовтня 2024 року
Візуальні засоби навчання як засіб формування й розвитку ключових компетентностей учнів на уроках технологій
|
 |
30 жовтня 2024 року
Використання систем ШІ в освітньому процесі
|
 |
29 жовтня 2024 року
Візуалізація навчального матеріалу на уроках хімії
|
 |
28 жовтня 2024 року
Ефективний урок української мови
|
 |
24 жовтня 2024 року
Математична компетентність. Основні аспекти
|
 |
23 жовтня 2024 року
Англійська мова в початкових класах: ігрові технології та їх застосування
|
 |
21 жовтня 2024 року
Використання технології «Кейс-урок» на уроках української мови та літератури
|
 |
16 жовтня 2024 року
Мотивація та формування інтересу до вивчення хімії
|
 |
14 жовтня 2024 року
45 хвилин уроку математки НУШ: багато це чи мало?
|
 |
10 жовтня 2024 року
Особливості організації інклюзивного навчання у закладі освіти
|
 |
7 жовтня 2024 року
Дизайн уроку НУШ
|
 |
3 жовтня 2024 року
Формування у молодших школярів стійкого інтересу до навчання
|
 |
24 вересня 2024 року
Застосування сучасних педагогічних технологій для формування здорового способу життя здобувачів освіти
|
 |
20 вересня 2024 року
Перевірки в закладах освіти під час дії в Україні режиму воєнного стану»
|
 |
19 вересня 2024 року
Використання проєктної технології на уроках географії
|
 |
18 вересня 2024 року
Онлайн-платформи як засіб удосконалення процесу вивчення програмування на уроках інформатики
|
 |
16 вересня 2024 року
Формування особистого вчительського бренду: майстерність, натхнення, доброчесність
|
 |
16 вересня 2024 року
Діяльнісний підхід при вивченні предметів природничої галузі НУШ як ефективний засіб подолання освітніх втрат
|
 |
11 вересня 2024 року
Організація діловодства у закладах освіти: основні вимоги до створення та оформлення документів
|
 |
28 серпня 2024 року
Компетентнісно орієнтований підхід та його реалізація на уроках природничої освітньої галузі. Мистецтво оцінювання досягнень
|
 |
12 червня 2024 року
Бренд. Імідж закладу освіти
|
 |
16 травня 2024 року
СЕЕН-політ. Беремо курс на стійкість і благополуччя
|
 |
9 травня 2024 року
Інтерактивні технології для формування критичного мислення на уроках суспільних дисциплін: мотиваційний аспект
|
 |
6 травня 2024 року
Освітня кухня проєкної діяльності
|
 |
18 квітня 2024 року
Шлях до перемоги у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2023" в номінації "Фізична культура"
|
 |
17 квітня 2024 року
Використання цифрового мистецтва воєнної доби на шкільних уроках
|
 |
16 квітня 2024 року
Використання картографічних онлайн-ресурсів як інструменту візуалізації інформації на уроках фізичної географії
|
 |
11 квітня 2024 року
Імплементація теорії множинності інтелекту на уроках іноземної мови метою реалізації особистісно орієнтованого підходу у навчанні
|
 |
9 квітня 2024 року
Як розвивати творчий потенціал учнів НУШ на уроках технологій: практичні поради на щодень
|
 |
26 березня 2024 року
Впровадження діяльнісного підходу в Новій українській школі. Робота з інтерактивними інструментами сучасного вчителя
|
 |
25 березня 2024 року
Інклюзія від складного до простого
|
 |
19 березня 2024 року
Сучасні форми і методи роботи з національно-патріотичного виховання
|
 |
19 березня 2024 року
Атестація: кроки до завершення
|
 |
11 березня 2024 року
Ефективність та організація підсумкових уроків вивчення творчості письменника
|
 |
29 лютого 2024 року
Колективний договір: як правильно розробити
|
 |
22 лютого 2024 року
Усвідомлене читання: як навчити учнів читати з розумінням
|
 |
15 лютого 2024 року
Самостійна робота учнів під час виконання домашніх завдань
|
 |
13 лютого 2024 року
Використання діяльнісного підходу під час навчання учнів початкової школи
|
 |
18 січня 2024 року
Атестація педагогів: організація, проведення, актуальні питання
|
 |
4 січня 2024 року
Феномен кліпового мислення сучасного учня НУШ, особливості навчання таких дітей
|
 |