Вебінар "Моделі співпраці вчителя та асистента в інклюзивному класі"
Інклюзивна освіта – це не просто прихід дитини з особливими освітніми потребами до звичайної школи. Йдеться про створення в спільному просторі особливого підходу до навчання дитини, забезпечення умов для її успішної соціалізації. Для реалізації цих завдань в закладі освіти вводять посаду асистента вчителя, який забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу, бере активну участь у розробці індивідуальної програми розвитку. 28 жовтня 2021 року психологом Центру Трипуз Н.І. у форматі онлайн була проведена консультація щодо моделей співпраці вчителів та асистентів, особливостей розподілу обов’язків педагогів, їх підготовки до уроків. Наталія Іванівна звернула увагу на важливість як професійної, так і психологічної готовності педагогічних працівників працювати в інклюзивному класі, надала рекомендації щодо розвитку емпатії та толерантності вчителя.