Формування смислового читання – один із викликів НУШ
Актуальна проблема сучасної школи – вдосконалення методики виховання активного читача. Це питання набуло надзвичайної ваги після підписання Україною «Болонської декларації» та приєднання до Болонської системи навчання, що передбачає збільшення обсягів самостійної роботи студентів з метою здобуття фахових знань.
Як формувати та розвивати читацький інтерес, як вчити учнів занурюватися у текст твору, які вправи допоможуть вдосконалити смислове сприйняття художнього твору або текстової інформації, які елементи сучасного «пояснювального читання» варто використовувати на уроці – саме цим питанням була присвячена онлайн-консультація, яку 6 грудня 2021 року провела консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників А. Степанова.
Під час зустрічі вчителі ознайомилися з результатами досліджень сучасних педагогів-науковців щодо сформованості рівня читацьких вмінь та навичок школярів молодших класів та літературної обізнаності студентів факультетів дошкільної та початкової освіти вищих навчальних закладів.
Презентація ТУТ