A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Державний стандарт базової середньої освіти. Математична та інформатична освітні галузі

Дата: 24.03.2022 08:43
Кількість переглядів: 245

Фото без опису23 березня 2022  року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Юрченко Сергій провів консультацію для вчителів математики та інформатики на тему «Державний стандарт базової середньої освіти. Математична та інформатична освітні галузі».

Державний стандарт базової середньої освіти ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 Державний стандарт визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів на рівні базової середньої освіти. У цьому Державному стандарті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, інших нормативно-правових актах. Державний стандарт є основою для розроблення типових освітніх програм, а також інших освітніх програм згідно з вимогами, передбаченими статтею 11 Закону України “Про повну загальну середню освіту”.

Було проаналізовано ключові компетентності, проаналізовано мету для кожного з предметів.

Метою математичної освітньої галузі є: розвиток особистості учня через формування математичної компетентності у взаємозв’язку з іншими ключовими компетентностями для успішної освітньої та подальшої професійної діяльності впродовж життя, що передбачає засвоєння системи знань, удосконалення вміння розв’язувати математичні та практичні задачі; розвиток логічного мислення та психічних властивостей особистості; розуміння можливостей застосування математики в особистому та суспільному житті.

Метою інформатичної освітньої галузі є: розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язання проблем, розвитку, творчого самовираження;забезпечення власного і суспільного добробуту; критично мислити; безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.

Також здійснено обговорення за участі керівника професійної спільноти Ічанської О. Б. та педагогів громади щодо відмінностей з попереднім стандартом, та проблем, з якими зустрічалися педагоги при викладанні математики та інформатики в початкових класах НУШ.



« повернутися

Вхід для адміністратора