Як мотивувати невмотивованого учня: практичні поради з використання технологій дистанційного навчання
Центром професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради у плідній співпраці з керівником професійної спільноти вчителів іноземної мови Назаренко Марини Сергіївни та спікерів: Щербак Інни Сергіївни, учителя англійської мови ОЗ Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, Стадніченко Вікторії Анатоліївни, учителя англійської мови Гребінківської гімназії, Цимбал Оксани Владиславівни, учителя англійської мови філії Гребінківська ЗОШ І-ІІ ступенів № 2 ОЗ Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 проведено онлайн-семінар для вчителів іноземної мови на тему "Як мотивувати невмотивованого учня: практичні поради з використання технологій дистанційного навчання".
Одним з найважливіших факторів успішного дистанційного навчання є правильна мотивація учня. Велику частину часу онлайн-навчання учень проводить в самостійному освоєнні матеріалу. Для цього необхідні концентрація уваги, наполегливість, бажання вчитися.
Таким чином, етап мотивації до навчання є критично важливим для шліфування ставлення учнів до навчання в цілому та до предмету конкретно. Вмотивовані учні рішучіше беруться до наступних етапів навчального процесу.
Найстійкіший ефект має внутрішня мотивація, усвідомлене і радісне прагнення до знань, як до джерела нескінченного розвитку, самореалізації, пошуку і досягнення супутнього успіху. Таку мотивацію можна назвати когнітивної мотивацією.
У ході онлайн-семінару педагоги громади розглянули методи та прийоми мотивації учнів з використання технологій дистанційного навчання, переглянули презентації та фрагменти дистанційних уроків, ознайомилися з ресурсами для вивчення англійської мови та взяли активну участь в обговоренні теми заходу.