A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку(Лао-Цзи) Давайте зробимо його разом

Онлайн-семінар вчителів зарубіжної літератури: роздуми про формування компетентного творчого читача

Дата: 13.04.2022 07:30
Кількість переглядів: 119

Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради ініціював проведення 12 квітня 2022 року онлайн-семінару для вчителів словесності нашої територіальної громади на тему "Використання мультимедійних технологій з метою підвищення читацької компетентності учнів, формування пізнавальної і творчої активності особистості на уроках зарубіжної літератури".

Спікерами заходу виступили керівник професійної спільноти вчителів зарубіжної літератури, вчитель Опорного закладу Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Фойт С. М., вчитель Гребінківської гімназії Глібовець В. В., вчитель Березівської ЗОШ І-ІІ ступенів Бондаренко Л. В. Тема семінару надала можливість поміркувати над питанням підвищення ефективності уроків літератури. Адже ми спостерігаємо критичне падіння читацької активності школярів. Учень з книгою у руках із захопленням гортаючий сторінки художнього твору - це вже, на превеликий жаль, не правило, а виняток. Тож як зацікавити підростаюче покоління процесом читання, як формувати читацьку компетентність, як зробити уроки літератури цікавими і творчими? Безперечно, у вирішенні цих актуальних питань на допомогу вчителям  приходять сучасні мультимедійні технології, котрі дозволяють поєднувати живе слово з яскравими зображеннями та анімацією. Вчителі Фойт С. М. та Бондаренко Л. В. розповіли, як використання формату презентації сприяє більш активному залученню школярів до вивчення біографії письменників та виконання різноманітних творчих завдань. Вчитель-методист Глібовець В.В. ознайомив учасників семінару з власними розробками уроків з вивчення оповідання Джека Лондона "Жага до життя", запропонував переглянути створені учнями буктрейлери до художніх творів.

Семінар став поштовхом для подальших роздумів педагогів над питаннями осучаснення уроків зарубіжної літератури  з метою формування активного та компетентного учня-читача.

   


« повернутися

Вхід для адміністратора