A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Онлайн-семінар «Елементи НУШ на уроках історії»

Дата: 16.04.2022 09:47
Кількість переглядів: 226

"Дитина - це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу, в якій дитина має можливість висловлюватись."

 Амоношвілі

Центром професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради у плідній співпраці з керівником професійної спільноти вчителів історії Карпович Людмилою Миколаївною та спікерів: Бондаренко Нелі Володимирівни, учителя історії ОЗ Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, Гайдая Василя Івановича, учителя історії Тарасівської гімназії, Ярощук Катерини Олександрівни вчителя Слободо-Петрівської загальноосвітня школа І-ІІІ ст. проведено онлайн-семінар для вчителів історії на тему «Елементи НУШ на уроках історії».

В основу Концепції Нової української школи покладена ідея розвитку особистості учня. Це зумовлює особливу увагу до розвитку творчості та креативності особистості: суспільству потрібна компетентна креативна особистість, яка здатна не тільки застосовувати на практиці знання, уміння та навички, але й має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.

Урахування вимог НУШ у навчанні історії вимагає широкого впровадження проблемних, евристичних, дослідницьких і дискусійних методів. Пріоритетними стають активні та інтерактивні методи навчання, що впроваджуються через парні та групові форми організації навчальної роботи учнів. Перевага надається також практичним методам навчання (робота з документами, виконання лабораторних робіт, учнівських проєктів різної складності тощо) та проблемним методам. Учні залучаються до спільної діяльності, що сприяє їх соціалізації та успішному набуттю суспільного досвіду.

Метою навчально-виховної діяльності педагога має бути формування соціальної зрілості учнів, достатньої для забезпечення їхньої автономності, самостійності в різних  сферах життя.

І саме компетентнісний підхід покликаний подолати розрив між освітою і життям.

У ході онлайн-семінару  педагоги громади розглянули особливості  застосування елементів НУШ на уроках історії, переглянули презентації та фрагменти дистанційних уроків та взяли активну  участь в обговоренні теми заходу.

    


« повернутися

Вхід для адміністратора