Онлайн-семінар «Елементи НУШ на уроках історії»
"Дитина - це сонце, навколо якого мають обертатися всі засоби навчання. Учитель повинен створювати лиш атмосферу, в якій дитина має можливість висловлюватись."
Амоношвілі
Центром професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради у плідній співпраці з керівником професійної спільноти вчителів історії Карпович Людмилою Миколаївною та спікерів: Бондаренко Нелі Володимирівни, учителя історії ОЗ Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, Гайдая Василя Івановича, учителя історії Тарасівської гімназії, Ярощук Катерини Олександрівни вчителя Слободо-Петрівської загальноосвітня школа І-ІІІ ст. проведено онлайн-семінар для вчителів історії на тему «Елементи НУШ на уроках історії».
В основу Концепції Нової української школи покладена ідея розвитку особистості учня. Це зумовлює особливу увагу до розвитку творчості та креативності особистості: суспільству потрібна компетентна креативна особистість, яка здатна не тільки застосовувати на практиці знання, уміння та навички, але й має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
Урахування вимог НУШ у навчанні історії вимагає широкого впровадження проблемних, евристичних, дослідницьких і дискусійних методів. Пріоритетними стають активні та інтерактивні методи навчання, що впроваджуються через парні та групові форми організації навчальної роботи учнів. Перевага надається також практичним методам навчання (робота з документами, виконання лабораторних робіт, учнівських проєктів різної складності тощо) та проблемним методам. Учні залучаються до спільної діяльності, що сприяє їх соціалізації та успішному набуттю суспільного досвіду.
Метою навчально-виховної діяльності педагога має бути формування соціальної зрілості учнів, достатньої для забезпечення їхньої автономності, самостійності в різних сферах життя.
І саме компетентнісний підхід покликаний подолати розрив між освітою і життям.
У ході онлайн-семінару педагоги громади розглянули особливості застосування елементів НУШ на уроках історії, переглянули презентації та фрагменти дистанційних уроків та взяли активну участь в обговоренні теми заходу.