A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Онлайн-семінар «Нетрадиційні техніки зображувальної діяльності: розвиваємо уяву дітей»

Дата: 29.04.2022 13:21
Кількість переглядів: 184

"Обмеження існують лише у нашій свідомості. Але якщо ми  використовуємо уяву, наші можливості стають безмежними."  Д. Паолинетті

28 квітня 2022 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради у плідній співпраці з керівником професійної спільноти вчителів художньо-естетичного циклу Богуш Тетяною Миколаївною та спікерів: Мехедової  Людмили Миколаївни, учителя образотворчого мистецтва філії Гребінківська ЗОШ І-ІІ ступенів №2 ОЗ Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 та Бацмана Володимира Анатолійовича, учителя музичного мистецтва Кулажинської ЗОШ І-ІІІ ступенів проведено онлайн-семінар для вчителів художньо-естетичного циклу на тему: «Нетрадиційні техніки зображувальної діяльності: розвиваємо уяву дітей».

Сьогодні суспільство висуває нові вимоги до людини, зосереджуючи увагу на її креативності, творчих підходах при виконанні  будь-яких функцій у різних галузях. 

Навички нестандартного вирішення проблем, інноваційного мислення розвиваються завдяки  силі уяви. Уява виступає як необхідна сторона художньої, конструкторської, наукової, літературної, музичної і будь-якої творчої діяльності та належить до вищих пізнавальних процесів. Уява є основою наочно-образного мислення, що дозволяє людині орієнтуватися в ситуації та виконувати завдання без здійснення практичних дій, коли вони або неможливі, або ускладнені, або просто недоцільні. Чим вагоміший досвід людини, чим розвинутіші інтереси і потреби, тим багатшою і різноманітнішою стає уява. Викликати складний процес, що ми називаємо уявою, в корі головного мозку спроможне досить сильне враження, емоційне переживання.   

Найсильніші емоції у людини з’являються при спілкуванні з мистецтвом. Педагоги і психологи радять використовувати нетрадиційні техніки, які дозволять дитині повірити в себе, принесуть радість від творчого процесу та бажання займатися творчістю далі. Проблема формування творчості викликає гострий інтерес у всьому світі. Розв’язання її суттєве в зв’язку з тим, що головна умова прогресивного розвитку суспільства – людина, що здатна до творення. У сучасному світі необхідно від початку, з перших років життя людини, закладати основи розуміння світу як такого, що динамічно змінюється, в якому особистість перебуває в стані постійного творення цього світу і самого себе.

Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності дає змогу учителю не залишати поза увагою жодної дитини, дбати про її природні здібності, розвива­ти художньо-естетичний рівень дітей, навчати куль­турі мистецького спілкування, розвивати у дітей вміння застосовувати нові здобуті знання на практиці. Діти вчаться працювати са­мостійно, виявляти ініціативу, легко співіснувати з ін­шими, засвоювати нові знання за власним бажанням і залюбки, приймати рішення, відчувати себе впевненою і обізнаною осо­бистістю, взаємозбагачувати один одного, жити серед краси довкілля, відчувати радість успіху.

У ході онлайн-семінару  педагоги громади розглянули  методи, форми та прийоми нетрадиційних технік зображувальної діяльності, переглянули фрагменти дистанційних уроків та взяли активну  участь в обговоренні теми заходу.

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора