Кейс-урок: цікаво, корисно, ефективно
10 червня 2022 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Алла Степанова провела вебінар для вчителів зарубіжної літератури на тему «Кейс-урок: цікаво, корисно, ефективно». Під час заходу педагогічні працівники ознайомилися з інноваційною технологією та особливостями проведення кейс-уроків.
Чому використання кейс-методики зробить навчальний процес цікавим, насиченим та різноманітним?
На це запитання дав чудову відповідь сам автор методики Володимир Співаковський: «Кейс дає знання з різних дисциплін. Візьмемо, наприклад, мобільний телефон. Вчитель запитує дітей, що в ньому є від фізики. Говорять про звук і електромагнітні коливання. Разом визначають, з якою швидкістю хвилі досягнуть адресата. Далі з'ясовуємо, що в телефоні від хімії. Звісно, літієвий акумулятор. Річ гарна, але ж заряд тримає всього добу. Вчитель пропонує дітям відкрити таблицю Менделєєва і відшукати елемент, схожий за якостями на літій. Діти знаходять кадмій. Виявляється, кадмієві батарейки могли б тримати заряд місяць, але, от біда, коштують $5 тис. Говоримо дітям, що наше покоління змогло придумати телефони з літієвим акумулятором, а їхнє завдання – зробити дешевшою батарейку з кадмія. А в кінці уроку ще й пропонуємо дівчатам розробити жіночий дизайн телефону… Тобто, ми формуємо у дітей системне мислення. Така інформація асоціативно складається в пазл і не забувається» (Інтерв′ю для сайту depo.ua).
Тож, зрозуміло, що кейс-уроки – це можливість не тільки надавати учням нові сучасні знання, а й формувати необхідні життєві компетентності.