A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку(Лао-Цзи) Давайте зробимо його разом

Професійна спільнота освітян "Віртуальна лабораторія анімацій та симуляцій на дистанційних уроках#ЗАЦІКАВЛЮЮУЧНЯ"

Дата: 09.11.2022 21:40
Кількість переглядів: 106

Сьогодні в технічно розвиненому та економічно нестабільному світі кожна людина має самореалізуватися, насамперед професійно, якісно та ефективно діяти, щоб бути конкурентоздатною та успішною.

В Україні триває реформа освіти, головна мета якої – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. Учитель – ключова фігура, яка безпосередньо впроваджує реформу. Основна мета центрів професійного розвитку – сприяти професійному та особистому зростанню педагогів, допомогти їм обирати навчальні матеріали, гуртувати, об’єднувати спільними ідеями.

З  27 жовтня по 7 листопада 2022 року ефективно працювала  професійна спільнота педагогічних працівників Гребінківської громади. Вчителі астрономії, фізики, хімії, біології, екології (основи здоров’я), географії, математики, історії, української літератури, предметів художньо-естетичного циклу вдосконалювали цифрову компетентність, працюючи над темою «Віртуальна лабораторія анімацій та симуляцій на дистанційних уроках#ЗАЦІКАВЛЮЮУЧНЯ».

Робочі зустрічі освітян організовувалися та проводились  відповідно до Положення про професійні спільноти педагогічних працівників Гребінківської міської ради (протокол №1 засідання педагогічних працівників закладів освіти Гребінківської міської ради від 27.09.2022). Були використані можливості гуртування освітян в новий спосіб, враховуючи  їх власні бачення і вибір моделі інтерактивної співпраці, розуміння важливості створення позитивного простору задля закладення віри  педагогів в щиру підтримку і допомогу.

На перших зібраннях працівники Центру професійного розвитку педагогічних працівників запропонували до розгляду теоретичний матеріал, обговорили та спланували питання наступних зустрічей, враховуючи пропозиції вчителів. Протягом наступного тижня педагоги опрацьовували запропоновані  платформи, консультувалися з координаторами профспільнот, співпрацювали з колегами (в форматі інтерактиву), використовували запропоновані цифрові середовища під час дистанційних уроків. На підсумкових зустрічах професійних спільнот педагоги поділилися досвідом використання середовищ, проаналізували складнощі,що виникали під час уроків, розглянули перспективи та можливості використання платформ в подальшій роботі.

У спільноті активно працювали: Нежива Марина Василівна, Кравченко Наталія Миколаївна, Яременко Анна Олегівна, Бахтін Олександр Сергійович, Лещенко Леся Іванівна, Устіловська Тетяна Олексіївна, Ільчук Алла Іванівна, Гапон Людмила Олександрівна, Дяченко Ольга Степанівна, Глушко Юлія Володимирівна, Федорченко Інна Петрівна, Бондаренко Неля Володимирівна, Глібовець Наталія Миколаївна, Лимар Іляна Григорівна, Богуш Тетяна Миколаївна, Пікуль Лариса Василівна, Терещенко Оксана Миколаївна, Мусієнко Наталія Іванівна.


Сертифікати учасників професійної спільноти можна завантажити за посиланням.


  

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора