A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Педагогічна майстерня НУШ 5 клас

Дата: 14.11.2022 09:53
Кількість переглядів: 193

11 листопада 2022 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Сергій Юрченко провів онлайн-практикум «Педагогічна майстерня НУШ 5 клас» на платформі ZOOM для педагогів Гребінківської громади.

У Концепції «Нова українська школа», окреслено ідеологію змін в освіті та визначено формулу Нової української школи, яка містить дев’ять ключових компонентів:

1. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.

2. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.

3. Наскрізний процес виховання, що формує цінності.

4. Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.

5. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.

6. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.

7. Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.

8. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.

9. Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу.

Учитель перестає бути центром уваги, а керує освітнім процесом, забезпечуючи гармонійний розвиток дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формуючи загальнолюдські цінності, підтримуючи життєвий оптимізм, розвиваючи самостійність, творчість та допитливість учнів.

Упровадження Концепції Нової української школи вимагає від педагогів ініціативи, нових підходів, а отже, і додаткових зусиль. Тому рівень професійної компетентністі вчителів буде залежати від рівня розвитку їхнього емоційного інтелекту, який допомагає розуміти почуття інших людей та власні емоції, ефективно керувати своєю емоційною сферою та уникати професійного вигорання.

Учасникам практикуму було запропоновано ознайомитися з дошкою Padlet, надано рекомендації щодо створення навчального плану використовуючи платформу constructor.nus.org.ua. Далі всі учасники були поділені на групи для роботи з запропонованими завданнями у середовищі Google Документ. Опрацювавши завдання, кожна група виступила з невеличкою доповіддю, після якої всі учасники мали можливість задати питання, доповнити спікерів.

Активну участь в роботі та обговоренні взяли такі педагоги: Попович Олеся, Низова Надія, Степаненко Марина, Захарченко Валентина, Кравченко Наталія, Юзьвяк Любов, Шевченко Світлана.

 



« повернутися

Вхід для адміністратора