A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку(Лао-Цзи) Давайте зробимо його разом

Методичний онлайн-марафон «Перші кроки вчителя в 5 класі НУШ: програми, документи, оцінювання

Дата: 16.12.2022 08:41
Кількість переглядів: 64

Що вивчається, ніколи не забувається повністю.

Сенека

З 1 вересня 2022 року вчителі 5-х класів прийняли естафету впровадження реформи НУШ та почали працювати за новим Державним стандартом базової середньої освіти.

Метою нової школи є різнобічний розвиток особистості, яка прагне до самовдосконалення та навчання впродовж життя. Тож учні мають опанувати наступні наскрізні вміння та ключові компетентності: 

  • вільне володіння державною мовою;

  • спілкування рідною (в разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

  • математична компетентність;

  • компетентність в галузі природничих наук, техніки і технологій;

  • інноваційність;

  • екологічна компетентність;

  • інформаційно-комунікаційна компетентність;

  • навчання впродовж життя;

  • громадянські та соціальні компетентності;

  • культурна компетентність;

  • підприємливість і фінансова грамотність.

15 грудня 2022 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець провела методичний онлайн-марафон «Перші кроки вчителя в 5 класі НУШ: програми, документи, оцінювання.

Учасники заходу обговорили особливості організації навчання для дітей Нової української школи; отримали поради щодо аналізу й підготовки модельних і навчальних програм; поглибили знання з теоретичних аспектів і практичних інструментів для формувального та поточного оцінювання.

Педагогічні працівники громади під час проведення заходу взяли участь в обговоренні актуальних питань впровадження реформи НУШ в 5 класах попрацюючи з Google Документом на платформі ZOOM

Активними учасниками заходу були Бондаренко Лариса, Кіріяк Любов та Харченко Лариса.


« повернутися

Вхід для адміністратора