A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Як навчитися бути медіаграмотним?

Дата: 20.12.2022 16:19
Кількість переглядів: 380

Як навчитися споживати, аналізувати та розрізняти інформацію? Як серед шаленого інформаційного потоку знайти саме те, що є достовірним і корисно-важливим? Як не потрапити у тенета шахраїв, ботів і тролів?

Бути медіаграмотним – це не просто прагнення кожної освіченої людини, це вимога нашого часу, адже споживання різноманітної інформації великою мірою впливає на формування світогляду. Досить часто цей вплив носить різко негативний характер, бо поступово зменшує відстань від реального сприйняття оточуючого світу до стану пропагандистського психозу, що й має можливість спостерігати увесь цивілізований світ на прикладі розв’язаної збройної агресії проти нашої країни.

Ще у 2021 році Міністерством культури та інформаційної політики України був заснований національний проєкт «Фільтр», який визначає свою місію як необхідність об’єднувати зусилля держави і світових партнерів для формування медіаграмотності, що має стати невід’ємною навичкою українців. Крім того, Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у співпраці з МОН України та Академією української преси  ініціювала у 2018 році всеукраїнський проєкт «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність», до участі у якому долучилися вчителі української мови та літератури, історії, мистецтва. Саме вони стали амбасадорами медіаграмотності у нашому суспільстві.

16 грудня 2022 року до студії «Освіторіум» завітали вчителі української мови та літератури, які є учасниками вище згаданого всеукраїнського проєкту «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність»: вчителька Слободо-Петрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лях Таміла Петрівна і вчитель Гребінківської гімназії Щербак Володимир Олександрович. Разом з консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Степановою Аллою вони взяли участь у медіаграмотному спринті. Під час проходження «спринтерської дистанції» педагоги виконували практичні завдання, які дозволяють навчитися культурно споживати інформацію, розрізняти та аналізувати її і грамотно використовувати.  

Переглянути матеріали від проєкту "Вивчай і розрізняй" можна за покликанням.


« повернутися

Вхід для адміністратора