Педагогічна студія «Особливості використання дидактичних ігор у освітньому процесі»
У сучасній світовій і українській педагогічній науці поряд з інноваційними методами навчання і виховання дітей дошкільного віку стоїть і традиційна дидактична гра. Вона відіграє для дітей важливу функцію своєрідного порталу, що підсилює пізнавальний процес, прискорює інтелектуальний розвиток і допомагає адаптуватися до умов та соціальних потреб нашого суспільства. Костянтин Ушинський відзначав значимість гри для формування характеру і здібностей дітей: «У ній формуються всі сторони душі людської, її розум, її серце і її воля, і якщо говорять, що ігри прорікають майбутню долю дитини, то це правдиво в подвійному розумінні: не тільки у грі виявляються здібності дитини і відносна сила її душі, але й сама гра має великий вплив на розвиток дитячих здібностей і нахилів, одночасно на її майбутню долю».
Як застосовувати дидактичні ігри для всебічного розвитку дошкільників, як зробити гру яскравою та багатофункціональною – про це йшла мова під час зустрічі педагогічних працівників ЗДО Гребінківської міської ради, яка відбулася 21 грудня 2022 року у рамках педагогічної студії «Особливості використання дидактичних ігор у освітньому процесі».
Вихователь-методист закладу дошкільної освіти «Веселка» Ірклієнко Тетяна на конкретних прикладах розповіла про використання гри на заняттях з вихованцями різних вікових груп. Також педагоги ознайомилися з виставкою дидактичних ігор, власноруч вироблених вихователями ЗДО «Веселка». Яскраві різнобарвні комплекти ігор привернули увагу присутніх креативністю та майстерністю виготовлення, а консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Степанова Алла звернула увагу на широкі можливості використання матеріалів.
Посилання на презентацію: Особливості використання дидактичних ігор у освітньому процесі ЗДО "Веселка"