A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Формування стресостійкості. Педагогічні аспекти супроводу дітей у бомбосховищах та укриттях

Дата: 05.01.2023 15:02
Кількість переглядів: 208

Стресостійкість – здатність людини адекватно реагувати на стресові фактори, зберігати ефективність у будь-якій ситуації, переносити різні навантаження.

Інформаційно-психологічні спецоперації з боку ворога є важливою частиною ведення сучасної війни. Ми щоденно стикаємося з потужним потоком травмівної інформації, що негативно впливає на наше психологічне здоров’я, підвищує рівень тривожності. А це у свою чергу може призводити і до більш серйозних ускладнень, як, наприклад, тривожні розлади, порушення сну, панічні атаки, депресія тощо. Важливим навиком протистояння в умовах воєнного конфлікту та збереження психологічного благополуччя є вироблення навичок стійкості до негативного інформаційного впливу та збереження стресостійкості. Це дає змогу підтримати і зберегти психологічне благополуччя як дітей, так і дорослих.

5 січня 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець провела онлайн-порадник для вчителів громади на тему «Формування стресостійкості. Педагогічні аспекти супроводу дітей у бомбосховищах та укриттях».

Людмила Боковець ознайомила присутніх з негативними наслідками впливу стресу на організм людини та можливими шляхами його подолання, визначила поняття та основні аспекти педагогічного супроводу дітей в укриттях.

Учасники заходу взяли активну участь в обговоренні теми заходу, визначаючи основні форми та методи формування стресостійкості у дітей, розміщуючи результати своєї роботи на інтерактивній дошці Jamboard.

Матеріали заходу:

Формування стресостійкості. Педагогічні аспекти супроводу дітей у бомбосховищах та укриттях (презентація)


« повернутися

Вхід для адміністратора