Урок із родзинками і без: як поєднати традиційні та інноваційні методи
«Освіта – найвеличніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості, інакше вона абсолютно даремна.»
Редьярд Кіплінг
Основною формою організації навчально-виховного процесу в сучасному загальноосвітньому навчальному закладі є класно-урочна система. Одиницею даної системи виступає урок.
Урок як форма організації навчального процесу в школі виник давно, але з того часу він постійно змінюється, набуває нових форм та змісту.
Як домогтися високої якості навчання на кожному уроці? Це питання мало би хвилювати сьогодні кожного вчителя. Відповідь: традиційні форми і методи потрібно використовувати разом з інноваційними підходами. Тільки свідома пізнавальна діяльність учнів, під час якої вчитель, спостерігаючи, допомагає дітям у кожній конкретній навчальній ситуації використовувати свої можливості та розвивати свої здібності, допомогає школярам отримувати впевненість у своїх діях. Тільки учень, який чітко уявляє, що він хоче від навчання, буде свідомо й активно засвоювати зміст шкільного матеріалу.
13 січня 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець в рамках Академії педагогічної майстерності для молодих педагогічних працівників закладів освіти Гребінківської міської ради провела вебінар з елементами інтерактиву на тему «Урок із родзинками і без: як поєднати традиційні та інноваційні методи».
Учасники заходу ознайомилися з основними традиційними та інноваційними методами навчання і здійснили їхню порівняльну характеристику, дізналися про практичні можливості застосування інтерактивних та традиційних форм і методів навчання під час уроків.
Педагоги громади обговорили та розмістили на інтерактивній онлайн-дошці Jamboard основні онлайн-ресурси, які використовують під час роботи.