A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Особливості роботи з тривожними і сором’язливими дітьми

Дата: 14.01.2023 13:19
Кількість переглядів: 202

Велике значення для успішного навчання підлітка в школі має психічне здоров’я, тобто стан психологічного, фізичного та соціального благополуччя. Важливим чинником для цього є врахування індивідуальних особливостей учня під час навчання та виховання.

Сором'язливість – це риса особистості та, як наслідок, обумовлена нею поведінка. Основні риси такої поведінки: нерішучість, боязкість, невпевненість у собі.  Найчастіше це проявляється в соціальному середовищі. А дитяча сором’язливість стає помітною як раз у садочку чи школі, коли є потреба у спілкуванні та спільних заняттях чи іграх. Наявність у дитини подібної якості заважає соціальній адаптації та негативно впливає на розвиток психічних і фізичних здібностей.

Тривожність – це індивідуальна психологічна особливість, яка виявляється в підвищеній схильності почуватися занепокоєним за будь-яких життєвих ситуацій, у тому числі тих, які взагалі не можуть викликати тривоги. Тривожна людина постійно очікує несприятливого розвитку якихось подій, що мають відношення безпосередньо до неї. Високий рівень тривожності дитини можна розглядати як варіант несприятливого розвитку її особистості.

13 січня 2023 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради у плідній співпраці з практичним психологом філії Гребінківська ЗОШ І-ІІ ступенів № 2 ОЗ Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Леоненко Тетяною Сергіївною організовано та проведено тренінгове заняття «Особливості роботи з тривожними і сором’язливими дітьми».

Спікер заходу залучила присутніх педагогічних працівників до участі у психологічних  вправах «Привітання» та «Комплімент».

Учасники тренінгу в ході спільної роботи складали «портрет тривожної дитини»,  розглядали ситуації порушення психологічного спокою дитини та надавали коментарі.

Також Тетяна Сергіївна провела практичну вправу «Ліфт» для зняття м’язової напруженості та надала рекомендації батькам та вчителям у спілкування з тривожними та сором’язливими дітьми.  


Матеріали тренінгу: Особливості роботи з тривожними і сором’язливими дітьми (презентація)

Відеозапис заходу


 


« повернутися

Вхід для адміністратора