Зворотній дизайн. Інтегрований підхід у навчанні
"Справжній ключ до швидкого отримання знань – це усвідомлений розумний підхід до навчання."
Ліндсі Коловіч
Якби була одна-єдина річ, про яку варто сказати вчителю, який починає свою роботу, або перезавантажує її – слід було б говорити про зворотній дизайн.
18 січня 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець провела онлайн-майстерку «Зворотній дизайн. Інтегрований підхід у навчанні».
Людмила Боковець розкрила особливості та основні етапи проєктування навчального процесу за допомогою зворотнього дизайну.
Завдяки застосуванню зворотнього дизайну у навчанні повністю змінюється завдання вчителя: не “пройти підручник” чи “вичитати програму”, а створити умови для досягнення учнями результатів навчання. Починати планування процесу потрібно не з кількості параграфів чи навіть тем, які потрібно опрацювати, а з визначення того, що потрібно досягнути учневі в результаті навчального процесу. На наступному етапі вчитель допомогає учневі продемонструвати набуті знання та навички.
Інтегроване навчання – це сукупність послідовних та взаємопов'язаних дій учителя й учня. Вони спрямовані на формування цілісної картини світу школяра на основі об'єднання здобутих знань з різних освітніх галузей (навчальних предметів).
Під час заходу педагоги громади, працюючи з онлай-застосунком Classkick, висловили свої думки щодо застосування інтегрованого підходу у навчанні.
Матеріали онлайн-майстерки: Зворотній дизайн. Інтегрований підхід у навчанні (презентація)