A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ

Дата: 03.02.2023 15:19
Кількість переглядів: 750

"Велика мета освіти полягає в тренуванні, а не завантаженні розуму; навчанні його використовувати власні думки, замість того, щоб заповнювати колекцією чужих." 

Трайон Едвардс

Діяльнісний підхід в освіті – спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових  компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію .

Можна багато говорити про те, що сучасні діти інші, а можна врахувати ці зміни та застосувати діяльнісний підхід у навчально-виховному процесі й досягти освітньої мети: сформувати особистість із розвиненими ключовими компетентностями та наскрізними вміннями, успішно інтегровану в соціум, здатну до самоосвіти та командної роботи.

3 лютого 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець провела онлайн-чарунку  «Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ».

Сьогоднішнє суспільство потребує людей, які вміють творчо і креативно мислити, застосовувати набуті знання в складних, часто нестандартних ситуаціях, швидко розв’язувати проблеми, створювати нове, працювати в команді. Звісно, для формування такої особистості треба використовувати у шкільному навчально-виховному процесі інноваційні методи і прийоми навчання, особливі завдання і вправи, які б реалізовували всі ці потреби.

Тому, одним із способів вирішення всіх цих завдань є саме діяльнісний підхід, адже саме в дії діти вчаться застосовувати набуті знання на практиці.

Учасники заходу  ознайомилися з теоретичними аспектами діяльнісного підходу та з  практичними особливостями його втілення в навчальний процес.


Матеріали заходу: Діяльнісний підхід, як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ (презентація)



« повернутися

Вхід для адміністратора