Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ
"Велика мета освіти полягає в тренуванні, а не завантаженні розуму; навчанні його використовувати власні думки, замість того, щоб заповнювати колекцією чужих."
Трайон Едвардс
Діяльнісний підхід в освіті – спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію .
Можна багато говорити про те, що сучасні діти інші, а можна врахувати ці зміни та застосувати діяльнісний підхід у навчально-виховному процесі й досягти освітньої мети: сформувати особистість із розвиненими ключовими компетентностями та наскрізними вміннями, успішно інтегровану в соціум, здатну до самоосвіти та командної роботи.
3 лютого 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмила Боковець провела онлайн-чарунку «Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ».
Сьогоднішнє суспільство потребує людей, які вміють творчо і креативно мислити, застосовувати набуті знання в складних, часто нестандартних ситуаціях, швидко розв’язувати проблеми, створювати нове, працювати в команді. Звісно, для формування такої особистості треба використовувати у шкільному навчально-виховному процесі інноваційні методи і прийоми навчання, особливі завдання і вправи, які б реалізовували всі ці потреби.
Тому, одним із способів вирішення всіх цих завдань є саме діяльнісний підхід, адже саме в дії діти вчаться застосовувати набуті знання на практиці.
Учасники заходу ознайомилися з теоретичними аспектами діяльнісного підходу та з практичними особливостями його втілення в навчальний процес.
Матеріали заходу: Діяльнісний підхід, як середовище для формування наскрізних умінь в НУШ (презентація)