Формування основ соціальної компетентності та навичок фінансової грамотності у дітей дошкільного віку (огляд парціальних програм)
Базовий компонент дошкільної освіти визначає основні освітні напрями та зміст навчальної і виховної роботи, метою якої є формування, розвиток та вдосконалення ключових компетентностей вихованців. Саме ці здобуті компетентності створюють міцну базу для подальшого збагачення та поглиблення змісту освіти на наступних рівнях у початковій та середній школі.
Серед важливих ключових компетентностей – соціальна компетентність та фінансова грамотність. Міністерство освіти і науки України пропонує для ЗДО парціальні програми, спрямовані на вирішення саме цього питання. Серед них слід звернути увагу на такі програми як «Вчимося жити разом», «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», «Скарбниця моралі». А ще з 2016 року Україна долучилася до впровадження міжнародної програми «Афлатун», однією із складових якої є програма для дітей 3-6 років «Афлатот».
Тож під час вебінару, який відбувся 22 лютого 2023 року, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла охарактеризувала вище згадані парціальні освітні програми як можливість для поглиблення роботи з формування ключових компетентностей дітей дошкільного віку.
Матеріали хаходу: Формування соціальної компетентності та навичок фінансової грамотності у дітей дошкільного віку (презентація)