Нові форми та педагогічні прийоми роботи в НУШ для здійснення компетентнісного підходу до інтегрованого навчання
Сучасні реалії навчання потребують від освітнього процесу використання таких методів та способів, котрі змогли би сформувати в дитини навичку самостійно здобувати знання, збирати інформацію, робити висновки та висувати гіпотези щодо явищ, котрі вивчаються. НУШ наголошує на необхідності формування в учнів базових компетентностей на рівні з предметними. Завдяки такому підходу формується здатність дитини в різних ситуаціях досягати успіху. Однією з технологій навчання, яка допомагає дітям краще розкритися, і є інтегроване навчання.
Інтегроване навчання — це особлива форма навчання, котра ґрунтується на комплексному підході до вивчення нового матеріалу. Воно не поділяється на окремі дисципліни, усе є взаємопов’язаним. А вчитель — помічник, який скеровує самостійну пізнавальну активність дітей.
Інтегроване навчання стирає чіткі межі між предметами. Часом успішне вивчення школярами одного предмета залежить від наявності в них певних знань і умінь з іншого предмета.
2 березня 2023 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителькою початкових класів Гребінківської гімназії Гребінківської міської ради Федоренко Людмилою Петрівною організовано та проведено онлайн-майстерню «Нові форми та педагогічні прийоми роботи в НУШ для здійснення компетентнісного підходу до інтегрованого навчання».
Спікер заходу Федоренко Людмила Петрівна розкрила основні ідеї інтегрованого навчання, методи та форми роботи та поділилась свої практичним досвідом проведення інтегрованих уроків.
Матеріали заходу: Нові форми та педагогічні прийоми роботи в НУШ для здійснення компетентісного підходу до інтегрованого навчання (презентація)