A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Завершила роботу професійна спільнота керівників ЗЗСО «Причетність, яка надихає#місія керівника ЗО у сучасному світі»

Дата: 29.03.2023 16:22
Кількість переглядів: 97

Завершила роботу професійна спільнота керівників ЗЗСО «Причетність, яка надихає#місія керівника ЗО у сучасному світі», що працювала за програмою курсу «Академія управління ЗЗСО», розробленої на основі нової Типової програми підвищення кваліфікації новопризначених керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти (Типова програма), наказ МОН № 817 від 16.09.2022 року.

Основна  мета курсу, який опрацьовувався в спільноті – системні зміни в освіті на рівні управління закладом освіти.

Не задля надання готових рішень, а з метою спонукання до пошуку шляхів розв’язання професійних проблем, обміну досвідом, освітніми ідеями, новітніми технологіями навчання, сприяння професійному розвитку педагогічних працівників та творчих надихів на плідну працю – саме такою була потреба згуртування керівників та заступників ЗО у спільноту. 

Кожен учасник  працював за форматом, який був для нього зручним: 

- синхронний (участь у вебінарах на платформі Zoom),

- асинхронний (перегляд презентацій, відео, робота з практичним кейсом – на платформі Google classroom).

Учасники спільноти мали змогу, працюючи в групах: 

  • розробити покроковий план дій ЗО в період кризових суспільних змін, під час воєнного стану згідно з засадами кризового менеджменту;
  • детально ознайомитися та використовувати державний професійний стандарт керівника закладу загальної середньої освіти у повсякденній освітній практиці;
  • визначати і проектувати візію та місію сучасного закладу освіти;  
  • зрозуміти значення культури ЗЗСО, його автономії;
  • створювати ефективну стратегію розвитку ЗЗСО та її покрокову реалізацію;
  • розуміти та застосовувати на практиці ефективні стратегії формування команди, відповідального та ефективного лідерства, наставництва;
  • розробляти покрокові інструкції щодо побудови результативної освітньої системизакладу освіти;
  • застосувати модель ефективного планування діяльності ЗЗСО;
  • визначати критерії якості освітньої системи;
  • зрозуміти принципи цінностей, переглянути відповідну концепцію і план благополуччя та добробуту своєї школи;
  • розвивати компетентності формування дистрибутивного лідерства ефективної співпраці з усіма учасниками освітнього процесу;
  • проєктувати персональний план розвитку шкільного лідера;
  • розвивати компетентності керівника, використовуючи засоби  фасилітації.

Сертифікати можна завантажити за посиланням.


« повернутися

Вхід для адміністратора