Завершила роботу професійна спільнота керівників ЗЗСО «Причетність, яка надихає#місія керівника ЗО у сучасному світі»
Завершила роботу професійна спільнота керівників ЗЗСО «Причетність, яка надихає#місія керівника ЗО у сучасному світі», що працювала за програмою курсу «Академія управління ЗЗСО», розробленої на основі нової Типової програми підвищення кваліфікації новопризначених керівників (директорів) закладів загальної середньої освіти (Типова програма), наказ МОН № 817 від 16.09.2022 року.
Основна мета курсу, який опрацьовувався в спільноті – системні зміни в освіті на рівні управління закладом освіти.
Не задля надання готових рішень, а з метою спонукання до пошуку шляхів розв’язання професійних проблем, обміну досвідом, освітніми ідеями, новітніми технологіями навчання, сприяння професійному розвитку педагогічних працівників та творчих надихів на плідну працю – саме такою була потреба згуртування керівників та заступників ЗО у спільноту.
Кожен учасник працював за форматом, який був для нього зручним:
- синхронний (участь у вебінарах на платформі Zoom),
- асинхронний (перегляд презентацій, відео, робота з практичним кейсом – на платформі Google classroom).
Учасники спільноти мали змогу, працюючи в групах:
- розробити покроковий план дій ЗО в період кризових суспільних змін, під час воєнного стану згідно з засадами кризового менеджменту;
- детально ознайомитися та використовувати державний професійний стандарт керівника закладу загальної середньої освіти у повсякденній освітній практиці;
- визначати і проектувати візію та місію сучасного закладу освіти;
- зрозуміти значення культури ЗЗСО, його автономії;
- створювати ефективну стратегію розвитку ЗЗСО та її покрокову реалізацію;
- розуміти та застосовувати на практиці ефективні стратегії формування команди, відповідального та ефективного лідерства, наставництва;
- розробляти покрокові інструкції щодо побудови результативної освітньої системизакладу освіти;
- застосувати модель ефективного планування діяльності ЗЗСО;
- визначати критерії якості освітньої системи;
- зрозуміти принципи цінностей, переглянути відповідну концепцію і план благополуччя та добробуту своєї школи;
- розвивати компетентності формування дистрибутивного лідерства ефективної співпраці з усіма учасниками освітнього процесу;
- проєктувати персональний план розвитку шкільного лідера;
- розвивати компетентності керівника, використовуючи засоби фасилітації.
Сертифікати можна завантажити за посиланням.