Мовленнєве спілкування вихованців у різновіковій групі ЗДО
"Мовленнєвий розвиток дитини – один з основних чинників становлення особистості у дошкільному дитинстві."
Т. Піроженко
Проведення занять з мовленнєвого розвитку дітей у різновікових групах вимагає від вихователя певного професіоналізму. Адже такі групи можуть об’єднувати вихованців двох, трьох і навіть чотирьох вікових категорій. При цьому діти кожної вікової підгрупи мають ефективно вправлятися з розвитку мовлення та якісно засвоювати програмні завдання. А зміст і тривалість занять повинні відповідати вимогам програми і віковим особливостям. Саме тому вихователь має визначати завдання для кожної вікової підгрупи окремо, використовувати відповідний дидактичний матеріал, створювати різні ігрові ситуації.
Які форми проведення занять доцільно використовувати у різновікових групах, які прийоми краще застосовувати для організації спільних занять та яким напрямам роботи слід приділяти особливу увагу – про це йшла мова під час онлайн-зустрічі консультанта Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради з вихователями закладів дошкільної освіти громади, яка відбулася 7 квітня цього року.
Консультант також звернула увагу на те, що у різновікових групах за великої різниці у мовленнєвому розвитку дітей особливо важливою є систематична робота, спрямована на формування якісного мовлення, розвиток мовного чуття та вербалізацію дій.
Матеріали заходу: Організація мовленнєвого спілкування вихованців у різновіковій групі ЗДО (презентація)