Завершення роботи професійної спільноти
"Професійні спільноти – це цінний ресурс, який дає змогу освітянам… обговорювати нові ідеї, діяти «на випередження», шукати шляхи подолання професійних труднощів і отримувати від цього задоволення, відчуваючи, що вони – частина чогось більшого, всупереч можливим розбіжностям у поглядах". (Сайт УІРО)
11 квітня завершила роботу професійна спільнота педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти "Використання подкастів у освітньому процесі". Протягом кількох тижнів вчителі знайомилися з технологією створення подкастів та залучали до роботи своїх учнів.
Подкастинг вважається аналогом Youtube в світі аудіоінформації. Бути подкастером – це сучасно, цікаво, творчо. Поміркуймо над тим, яке домашнє завдання учень буде виконувати з більшим завзяттям: традиційне перечитування матеріалу підручника чи запис своїх міркувань у аудіоформаті? А якщо створити блог з певного розділу шкільної програми? А записати інтерв’ю з вчителем чи однокласником? Кожен може обирати саме те, що подобається. Тож підсумком роботи стало створення різних подкастів: аналіз вчителем емоційної влади запахів та їх впливу на сенсорну систему, діалог учениці з мамою про взаємокомпенсацію таких систем, розповідь старшокласниці про особливості Тібетського плато, запис авторської казки учня з майбутнього творчого аудіоблогу казок.
Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла звернула увагу, що подкасти можна використовувати не тільки для підготовки учнями домашніх завдань, а й застосовувати цю цікаву сучасну технологію під час уроків.
Сертифікати учасників професійної спільноти можна завантажити за посиланням.
Учасники професійної спільноти, котрі не змогли в визначений термін презентувати роботи, мають можливість отримати сертифікат учасника після виконання завдань.
Зразки виконаних робіт: