A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Очільник МОН закликає до відкритого обговорення навчального навантаження

Дата: 21.04.2023 08:21
Кількість переглядів: 94

Фото без описуМіністр освіти та науки України Оксен Лісовий на своїй Facebook-сторінці закликав громадськість до обговорення питання навчального навантаження дітей в школах.

Він наголосив на тому, що вже давно спостерігає за дискусіями з цього приводу як фахівець та як батько. Сьогоднішні учні середньої школи мають до 20 дисциплін на обов’язкове вивчення, але власне організація навчального процесу суттєво змінилася за умов ковіду та війни. Не всі учні достатньо технічно забезпечені, аби мати доступ до повноцінного дистанційного навчання. Тож, змушені працювати додатково та у більшості випадків самостійно, причому незважаючи на емоційний та психологічний тиск зовнішніх обставин. Оксен Лісовий наголошує, що українські діти навчаються “на межі можливостей”.

Це призводить до того, що учні в результаті зосереджуються на окремих, потрібних або цікавих їм предметах. “Фактично питання стоїть не стільки про те, скільки має бути предметів, а як оптимізовані навчальні програми, яке навантаження отримують діти на уроках і на домашнє опрацювання, в якій формі відбувається навчання”, – наголошує міністр.

У старшій профільній школі з 2027 року ситуація має змінитись, бо Закон “Про освіту” передбачає зміщення фокусу з мультипредметності на конкретний освітній профіль. “Наша спільна мета,  зазначає Оксен Лісовий, – створити для дітей можливості здобути якісну, корисну та сучасну освіту”. І в зв’язку з цим закликає до активного, обговорення питання та досвіду українських та іноземних навчальних закладів.


« повернутися

Вхід для адміністратора