A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Стратегія скаффолдингу у навчанні дітей з ООП

Дата: 21.04.2023 15:52
Кількість переглядів: 107

"Інклюзія – поштовх для суспільства стати на щабель вище, бути толерантнішими".  

Марія Бєляєва

21 квітня 2023 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла провела зустріч онлайн на тему "Скаффолдинг – стратегія педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами".

Стаття 19 Закону України «Про освіту» зазначає, що держава гарантує створення умов «для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів».

Важливий аспект розвитку інклюзивної освіти – професійний розвиток педагогічних працівників та підготовка для роботи з дітьми з ООП. Вчитель має володіти необхідними педагогічними стратегіями та мати знання щодо психологічних особливостей навчання дітей у інклюзивних класах. Так, наприклад, стратегія скаффолдингу спрямована на таку педагогічну підтримку учнів з ООП, яка  забезпечить дітям можливість поступово навчатися виконувати більш складні завдання та оволодівати навичками самостійної роботи. Така підтримка учня педагогом виконує роль своєрідної опори у процесі формування необхідних навичок та вмінь. Вчитель відстежує роботу дитини і зменшує ступінь «опіки» та підтримки по мірі необхідності. Учень вчиться виконувати завдання самостійно і радіти своїм успіхам, а саме це мотивує до навчання.


Матеріали заходу: Скаффолдинг – стратегія педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами (презентація)



« повернутися

Вхід для адміністратора