Територія практики: радять психологи. Як вирішувати конфлікти між учасниками освітнього процесу. Зустріч перша
«Мудра людина завжди знайде спосіб, щоб не почати війну». (Ямамото)
Історія існування людського суспільства – то історія конфліктів різних інтересів. Сучасний світ отримав багато благ цивілізації, але блага мудрості та людяності залишаються у дефіциті.
Освітянське життя теж наповнене конфліктними ситуаціями, адже учасники освітнього процесу такі різні за віком, за уподобаннями та життєвими поглядами. То що ж являють собою такі конфлікти, як їх уникати та вміти будувати добрі або просто виважені стосунки? Запитань багато, шляхів вирішення – теж.
Тож Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради у відповідь на запити вчителів громади організував серію заходів «Територія практики: радять психологи. Як вирішувати конфлікти між учасниками освітнього процесу». Кожна онлайн-зустріч – спілкування психолога з вчителями та вихователями закладів освіти щодо розуміння сутності різних конфліктів та пошуків кроків до їх грамотного вирішення.
Перша зустріч із згаданої серії була присвячена темі «Педагоги та учні: простір взаємопорозуміння», а речницею заходу стала директорка інклюзивно-ресурсного центру, психологиня Трипуз Наталія Іванівна. За доброю традицією Наталія Іванівна підготувала насичену корисними матеріалами розповідь, запропонувала цікаві практичні ситуації для розв′язання, а також цього разу презентувала актуальний психологічний проєкт «Клас без провини».
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:
Опитувальник Томаса, Бланк анкети № 7, Бланк анкети № 30
Наказ МОН від 26.12.2017 року № 1669 «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0100-18#Text
Переглянути відеозапис зустрічі можна за покликанням.