Формувальне оцінювання в початкових класах. Практичні кейси
Ціннісні орієнтири НУШ, нові державні стандарти освіти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.
Державний стандарт початкової освіти, методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо оцінювання в початкових класах НУШ, Закон України “Про повну загальну середню освіту” визначають формувальне оцінювання серед основних різновидів оцінювання.
Формувальне оцінювання – це оцінювання під час навчання і “для навчання” (англ. – “assessment for learning“). “Формувальне” (англ. – “formative“) – тому що, на відміну від підсумкового, має на меті формування (або форматування) навчального процесу з урахуванням навчальних потреб кожного учня задля більш ефективного формування необхідних знань, умінь та ставлень.
18 грудня 2023 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителем початкових класів Гребінківської гімназії Пікуль Ларисою Василівною організовано та проведено онлайн-майстерку «Формувальне оцінювання в початкових класах. Практичні кейси».
Лариса Василівна поділилась з учасниками заходу цікавими ідеями, техніками, інтерактивними застосунками та власними напрацюваннями щодо використання формувального оцінювання в початкових класах.
Матеріали заходу:
Інструменти формувального оцінювання (презентація)
Формувальне оцінювання (онлайн-дошка Padlet)