A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Феномен  кліпового мислення сучасного учня НУШ, особливості навчання таких дітей

Дата: 04.01.2024 17:25
Кількість переглядів: 90

Сучасний світ стає все складнішим і динамічнішим, тому інтеграція в сучасне суспільство й знаходження свого місця в житті вимагають від кожної людини дедалі більших зусиль.

Сьогодення змушує людей підлаштовуватися під нові розробки науки і техніки. Внаслідок цього виникають нові феномени.

Одним з таких є кліпове мислення – процедура відтворення безлічі різних властивостей елементів без урахування зв`язку між ними, що характеризується фрагментарністю інформаційного потоку, нелогічністю, повною різнорідністю даних, що надходять, високим темпом перемикання між частинами, уривками даних, відсутністю повної картини сприйняття навколишнього середовища.

Так, сучасні діти, повсюди оточені впливом ЗМІ і весь час перебувають у супроводі гаджетів, є власниками саме такого типу мислення.

Перед сучасною освітою стоїть безліч завдань, які передбачають не просто забезпечення учнів якісними знаннями, а й формування компетентної особистості, здатної до  оцінки оточуючих подій та спроможної творчо вирішувати поставлені перед нею завдання.

4 січня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець  проведено педагогічну студію «Феномен  кліпового мислення сучасного учня НУШ, особливості навчання таких дітей».

Педагоги  громади поділилися власними «родзинками» щодо навчання учнів з даним типом мислення: методами та формами роботи, інтерактивними застосунками.

Матеріали заходу: 

Педагогічна студія «Феномен кліпового мислення сучасного учня НУШ, особливості навчання таких дітей» (презентація)


« повернутися

Вхід для адміністратора