Використання парціальних програм – крок до забезпечення цілісності освітнього процесу. Зустріч перша
«Потрібно забезпечити педагогів дошкільної галузі методичним інструментарієм щодо виховання… дітей… спираючись на відповідні наукові засади». (Із вступу до програми «Україна – моя Батьківщина»)
9 січня 2024 року відбулася перша онлайн-зустріч із циклу заходів для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти громади на тему «Використання парціальних програм – крок до забезпечення цілісності освітнього процесу». Учасники першої зустрічі – педагоги ЗДО «Барвінок», «Теремок», «Струмочок».
Так, наприклад, вихователь-методист закладу дошкільної освіти «Теремок» Ященко Ірина Петрівна розповіла, що її колеги активно використовують у якості додаткової відому програму «Афлатот», котра сприяє соціальній адаптації дітей та формує у них навички правильного використання та економії коштів. Програма спрямована на розвиток самосвідомості, підприємницького духу, дбайливого поводження з ресурсами.
Керівник закладу дошкільної освіти «Струмочок» Штацька Тетяна Володимирівна презентувала парціальну програму «Україна – моя Батьківщина», котра націлена на формування та розвиток національної свідомості вихованців.
А музичний керівник закладу дошкільної освіти «Барвінок» Цяпко Олена Володимирівна продемонструвала дистанційне музичне заняття за методикою Карла Орфа, про яку чудово висловився сам автор унікальної методики: «Добрива збагачують землю і дозволяють зернам прорости, і точно так само музика пробуджує в дитині сили і здібності, які інакше ніколи б не розцвіли».
Також учасники зустрічі переглянули відеозаписи занять у вищезгаданих дошкільних закладах.
Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла подякувала учасникам зустрічі за плідну роботу і побажала миру і процвітання нашій країні.
Відеоматеріали заходу: ЗДО «Барвінок», ЗДО «Теремок», ЗДО «Струмочок».