Оригінальні ідеї педагогічного застосування флеш-карток та вебсервіси для роботи з ними
Однією з 10 ключових компетентностей Нової української школи є спілкування державною мовою, тобто вміння усно та письмово висловлювати та тлумачити поняття, думки, реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ, бути загальнокультурно грамотним. Це означає лише те, що вивчення будь-якої мови починається із запам’ятовування слів, їх графічного вираження, вимови та значення. Крім того, потрібно правильно використовувати слова в мовленні.
Сьогодні одним з найкращих способів запам’ятовування слів, словосполучень, сталих виразів вважається методика з використанням флеш-карток.
Флеш-картки – це двосторонні картки невеликого розміру зі словами та виразами, які допомагають за короткий проміжок часу запам’ятати узагальнену й структуровану інформацію. Традиційно це двосторонні паперові картки, з одного боку яких розміщені слова, словосполучення, вирази, зображення, а з іншого боку – відповідь у вигляді слова, словосполучення, цитати або малюнка.
Перевагою флеш-карток є те, що їх можна використовувати на будь-якому уроці у початковій, середній та старшій школах на всіх етапах уроку. Окрім цього, це досить ефективний спосіб перевіряти й закріплювати свої знання самостійно.
18 січня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець проведено онлайн-майстерку «Оригінальні ідеї педагогічного застосування флеш-карток та вебсервіси для роботи з ними».
Консультант центру розповіла про ідеї різноманітних ігор на уроках з використанням флеш-карток та про сучасні вебсервіси для їх зручного створення.
Корисні ресурси заходу:
- wordwall.net/uk/about/template/flash-cards;
- studystack.com;
- quizlet.com;
- flippity.net;
- naurok.com.ua/assistant.
В роботі використовувалися матеріали освітніх платформ «Уміти» та «На Урок».