Використання онлайн-дошок під час навчання
Використання інтерактивних дошок внесло суттєве покращення в галузь освіти шляхом спрощення навчальних процесів. Ця технологія інтегрована в усі рівні навчання, включаючи початкову школу, середню школу та вищі навчальні заклади. Хоча технологія існує вже понад два десятиліття, її використання лише за останні кілька років зросло в десятки разів.
Слід виділити деякі переваги використання інтерактивної дошки:
- Робить взаємодію з навчальним матеріалом більш зручною. Однією з найбільших переваг використання інтерактивної дошки у класі є те, що вона дозволяє учням зберігати уроки для подальшого відтворення або перегляду.
- Полегшує вчителям підготовку до уроку. Вчитель може заздалегідь легко сформувати та спланувати урок.
- Підвищує рівень взаємодії між вчителями та учнями. Вчитель може використовувати інтерактивну дошку, залучивши кожного учня до групової роботи.
- Дозволяє учням з особливими освітніми потребами краще сприйняти матеріал. Перевага використання інтерактивної дошки в класі полягає в тому, що вона допомагає учням з порушеннями слуху скористатися зоровою пам’яттю. Ті, хто не може бачити частково або повністю, також можуть дізнатися більше про певну тему за допомогою аудіо-презентації.
23 січня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець проведено онлайн-практикум «Використання онлайн-дошок під час навчання».
Педагоги громади ознайомились з функціоналом, перевагами та недоліками віртуальних дошок FigJam, Lucidspark, Canva.
Корисні ресурси заходу:
В роботі використовувалися матеріали освітньої платформи «На Урок».