A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Використання онлайн-дошок під час навчання

Дата: 23.01.2024 17:17
Кількість переглядів: 70

Використання  інтерактивних дошок внесло  суттєве покращення в галузь освіти шляхом спрощення навчальних процесів. Ця технологія інтегрована в усі рівні навчання, включаючи початкову школу, середню школу та вищі навчальні заклади. Хоча технологія існує вже понад два десятиліття, її використання лише за останні кілька років зросло в десятки разів.

Слід виділити  деякі переваги використання інтерактивної дошки:

  • Робить взаємодію з навчальним матеріалом більш зручною. Однією з найбільших переваг використання інтерактивної дошки у класі є те, що вона дозволяє учням зберігати уроки для подальшого відтворення або перегляду.
  • Полегшує вчителям підготовку до уроку. Вчитель може заздалегідь легко сформувати та спланувати урок.
  • Підвищує рівень взаємодії між вчителями та учнями. Вчитель може використовувати інтерактивну дошку, залучивши кожного учня до групової роботи.  
  • Дозволяє учням з особливими освітніми потребами краще сприйняти матеріал. Перевага використання інтерактивної дошки в класі полягає в тому, що вона допомагає учням з порушеннями слуху скористатися зоровою пам’яттю. Ті, хто не може бачити частково або повністю, також можуть дізнатися більше про певну тему за допомогою аудіо-презентації.

23 січня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець проведено онлайн-практикум «Використання онлайн-дошок під час навчання».

Педагоги громади ознайомились з функціоналом, перевагами та недоліками віртуальних дошок FigJam, Lucidspark, Canva.

Корисні ресурси заходу: 

В роботі використовувалися матеріали освітньої платформи «На Урок».


« повернутися

Вхід для адміністратора