Реалізація здоров’язбережувальної компетентності під час уроків трудового навчання
"Єдина краса, яку я знаю, – це здоров'я". (Г. Гейне)
Усім відомо, що здоров'я – це найцінніший скарб, яким наділила нас природа.
Метою сучасної школи є підготовка дітей до життя. Кожен здобувач освіти має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення цієї мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки.
Основна мета сучасної школи полягає у формуванні здорової особистості.
Завдання вчителя щодо формування здоров’язбережувальної компетентності – вплинути педагогічними методами на свідомість та поведінку учнів шляхом розвитку життєвих навичок, сприятливих для здоров’я, безпеки та гармонійного розвитку учня.
Здоров'язбережувальна компетентність, як ключова, формується на міжпредметному рівні за допомогою предметних компетенцій з урахуванням специфіки предметів та пізнавальних можливостей учнів.
30 січня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителем трудового навчання Рудківської гімназії Кононенком Сергієм Васильовичем організовано та проведено онлайн-практикум «Реалізація здоров’язбережувальної компетентності під час уроків трудового навчання».
Речник заходу поділився з педагогами громади власним досвідом, формами та методами роботи з формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу.
Відеоматеріал заходу можна переглянути за покликанням.