Перша онлайн-зустріч учасників професійної спільноти «Створення казок за допомогою АІ»
«Казка – це колиска думки. Зумійте поставити виховання дитини так, щоб вона на все життя зберегла хвилюючі спогади про цю колиску». (В. Сухомлинський)
Казки супроводжують людину протягом усього життя. Спочатку нам, маленьким, казки розповідають наші мами або бабусі, а потім вже ми зачаровуємо казками наших дітей та онуків. Саме через казку легше донести до дитини мудру думку, здивувати незвичайними пригодами, викликати бажання виразити себе та свої почуття. Казка – це думка, втілена в художнє слово. Вона запалює вогник дитячої творчості.
Педагоги закладів дошкільної освіти використовують казки у своїй роботі повсякдень, адже це чудовий навчальний, розвивальний і виховний засіб. Крім того, застосовуючи казкотерапію, можна психологічно підтримати дитину за допомогою слова. А перевтілюючись у казкового героя чи героя історії, дитина може спокійно розповісти про свої почуття, думки, проблеми. Не менш важливим елементом навчання і виховання стала казка і у початковій та середній школі.
У наш час казки можна створювати значно простіше і швидше – за допомогою АІ (штучного інтелекту). Ми маємо для цього безкоштовний, простий і зручний у використанні сервіс – генератор казок Kazka.fun, створений молодою та енергійною командою небайдужих харків′ян.
Тож перед учасниками професійної спільноти досить цікаве завдання: розкрити потенціал сервісу Kazka.fun, поєднати можливості штучного та людського інтелекту шляхом виконання різних практичних (а також творчих) завдань на базі даного ресурсу, довести перевагу потужного інтелекту людини над штучним інтелектом.
Наприкінці зустрічі, котра відбулася 31 січня 2024 року, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла звернула увагу на алгоритм роботи у професійній спільноті та побажала успіхів учасникам спільноти.
Матеріали зустрічі:
- Kazka.fun
- padlet.com
- bing.com/images/create
- myheritage.com.ua/deep-nostalgia
- chatmind.tech/ru/editor