Індивідуальна програма розвитку – основний освітній документ для дітей з особливими освітніми потребами
«Справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати». (Альберт Ейнштейн)
2 лютого 2024 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла у плідній співпраці з директором Інклюзивно-ресурсного центру Гребінківської міської ради Трипуз Наталією організували та провели онлайн-зустріч для педагогів громади, задіяних у навчальному процесі для дітей з особливими освітніми потребами.
Під час заходу педагоги розглянули та обговорили питання щодо особливостей розроблення індивідуальної програми розвитку дитини з ООП. Така програма, підготовлена та створена фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу, являється обов′язковим освітнім документом для навчання дитини. Програма має бути доступною, функціональною, динамічною, ефективною та з визначеними термінами реалізації.
Індивідуальна програма розвитку розробляється для тих дітей, які потребують певних адаптацій та/або модифікацій через особливості сприймання інформації чи засвоєння навчального матеріалу.
Як підійти до розроблення програми, як здійснювати подальший моніторинг її реалізації, на які особливості адаптації та модифікації навчальної програми слід звернути увагу – саме про це педагогічним працівникам розповіла Трипуз Наталія.