Використання діяльнісного підходу під час навчання учнів початкової школи
"Єдиний шлях, що веде до знання – це діяльність". (Бернард Шоу)
Провідною ідеєю Державного стандарту початкової школи є те, що кожна дитина є талановитою. Завдання педагога – знайти підхід до кожного учня, виявити його потенціал, сформувати потрібні компетентності, через які у майбутньому дитина буде реалізуватися в житті.
Педагогічною технологією, яка дає змогу вирішити ці завдання, є системно-діяльнісний підхід, який зв’язує проблемні та проектні, дослідницько-експериментальні і пошукові методики в цілісну педагогічну систему.
Технологія діяльнісного методу навчання сприяє особистісно-зорієнтованому навчанню, що дозволяє учням реалізувати свої задатки, здібності, показати високий рівень знань.
Діяльнісний підхід в освіті – це спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.
Використання діяльнісного підходу, як основи організації освітнього процесу в початковій школі, створює необхідні умови для розвитку умінь школярів самостійно мислити, аналізувати, орієнтуватися в новій ситуації, здійснювати пошук способів вирішення практичних завдань. Це допомагає сформувати вміння прогнозувати, планувати власну діяльність, а також систематизувати наявну інформацію
13 лютого 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець проведено педагогічну студію «Використання діяльнісного підходу під час навчання учнів початкової школи».
Людмила Боковець наголосила на основних формах, методах та напрямках роботи при використанні діяльнісного підходу в початковій школі.
Матеріали заходу: Використання діяльнісного підходу під час навчання учнів початкової школи (презентація)