Самостійна робота учнів під час виконання домашніх завдань
«Природа так про все подбала, що всюди ти знаходиш, чому вчитися». (Леонардо да Вінчі)
Одним з найдоступніших і перевірених практикою шляхів підвищення ефективності уроку, активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці є відповідна організація самостійної навчальної роботи.
Домашнє завдання – це форма самостійної роботи учнів, що сприяє не тільки узагальненню, закріпленню та поглибленню знань, умінь і навичок учнів, а й розвитку творчої самостійності, здатності до самоосвіти та рефлексії.
Різноманітність домашніх завдань – не самоціль, а один із засобів досягнення головної мети – інтелектуального розвитку учнів, формування якостей мислення, характерних для дослідницької діяльності і необхідних людині для повноцінного життя в суспільстві.
15 лютого 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець проведено онлайн-студію «Самостійна робота учнів під час виконання домашніх завдань».
Людмила Боковець акцентувала увагу педагогів громади на основних вимогах до домашньої роботи та на важливості підбору різнорівневих видів завдань для учнів.
Матеріали заходу: Самостійна робота учнів під час виконання домашніх завдань (презентація)