A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Сторітелінг на уроках історії, використання кубиків Рорі, метод кроссенсу

Дата: 06.03.2024 16:00
Кількість переглядів: 57

З  метою зацікавлення учнів  темами з свого предмету в сучасній освіті застосовується неординарний метод навчання: сторітелінг.

Сторітелінг (storytelling) – це мистецтво розповідати історії, керувати шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики.

Завдання сторітелінгу – за допомогою розповіді створити умови для мо­тивації дітей до навчання на занятті або під час освітньої ситуації, викликати симпатію до голов­ного персонажа, який допоможе зацікавити вихованців і доступно донести до них потрібну ін­формацію.

Як інструмент для стимулювання творчості та вдосконалення навичок сторітелінгу можна застосовувати кубики Рорі.

Кубики Рорі (англ. Rory’s Story Cubes) – це гра, яка допомагає стимулювати творчість та фантазію. Кожен набір складається з 9 кубиків з іконками, які можна кидати на стіл і використовувати їх для створення історій. Іконки на кубиках можуть бути зображеннями різних предметів, тварин, символів та інших елементів.

Кубики Рорі вдало поєднують в собі гру та історії. Через гру дитина будує фундамент для успішного майбутнього, адже створює собі незвичайні мрії.

Одним із сучасних розвиваючих методів, який належить до технології формування творчої особистості й заснований на візуальних зображеннях, є метод «кроcсенс».

Кроссенс (від англ. cross – перехрестя, sens – смисл) – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається з 9 зображень, кожен з яких пов'язаний з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт.

5 березня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителем історії Пирогівського ліцею Глобинської міської ради Литвиненко Тетяною Вячеславівною організовано та проведено майстер-клас «Сторітелінг на уроках історії, використання кубиків Рорі, метод кроссенсу».

Речник заходу поділилися з присутніми педагогами з усіх регіонів України власним практичним досвідом застосування інтерактивних методів у своїй педагогічній діяльності.

Відеозапис (в запиті вказати ПІБ та назву закладу) та матеріали заходу.

   

  


« повернутися

Вхід для адміністратора