Ефективність та організація підсумкових уроків вивчення творчості письменника
«Де не був залучений мій розум, уява та інтерес, я не міг вчитися». (Вінстон Черчилль)
Як зробити сучасний урок літератури цікавим та змістовним?! Таким, щоб спонукав до прояву активностей, підштовхнув до бажання мислити і аналізувати та викликав живий інтерес до особистості письменника чи поета… Кожен вчитель-словесник намагається знайти нові можливості для цього. Не секрет, що найкраща та найдієвіша можливість для вдалих пошуків – це безпосереднє спілкування колег, обмін напрацюваннями, знахідками та власними родзинками.
Тож 11 березня 2024 року консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Алла Степанова запросила вчителів-філологів долучитися до зустрічі з Білан Оксаною Григорівною, вчителькою української мови та літератури Академічного ліцею імені братів Шеметів Лубенської міської ради Полтавської області, вчителем-методистом, неодноразовою переможницею обласних та Всеукраїнських конкурсів педагогічної майстерності, авторкою численних персональних розробок уроків, опублікованих в періодичному виданні «Українська мова та література», учасницею обласної авторської творчої майстерні вчителів української мови та літератури.
Пані Оксана розповіла колегам про те, як краще ефективно організувати підсумкові уроки вивчення творчості письменника та щедро поділилася своїми методичними цікавинками.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті вказати ПІБ та назву закладу).
Презентацію можна завантажити за покликанням.