Генерація та використання QR-кодів під час навчання
Сучасні учні практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням підлітками здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, перегляд фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках дозволить збільшити зацікавленість школярів до навчання та зможе стати зручною формою організації навчального процесу.
QR-код (з англійської Quick Response Code «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку.
За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити навчальний процес наступним чином:
- кодування посилань на домашні завдання чи практичні роботи (наприклад, якщо їх виконання передбачає використання гугл-форми, гугл-диску тощо);
- проведення квесту, підказки до кожної схованки якого будуть зашифровані у вигляді відповідного QR-коду;
- організація виставки у класі чи коридорами школи, інформацію до експонатів якої можна отримати після сканування відповідного QR-коду;
- розміщення коридорами школи відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо;
- розміщення кодів на підручниках чи книгах у бібліотеці з посиланнями доступу до електронної версії відповідного видання.
4 квітня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець проведено онлайн-майстерку «Генерація та використання QR-кодів під час навчання».
Корисні покликання до заходу:
codetwo.com/freeware/qr-code-desktop-reader/
imgonline.com.ua/delete-exif.php
me-qr.com/qr-code-generator/link
app.qr-code-generator.com/create/new/?finishedOnboarding=1