A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Як розвивати творчий потенціал учнів НУШ на уроках технологій: практичні поради на щодень

Дата: 09.04.2024 16:49
Кількість переглядів: 107

"Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якому яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність не можливо охопити якимись правилами, єдиними і  обов’язковими для всіх". (В.О. Сухомлинський)

Відомо, що творчі здібності учнів найбільш ефективно розвиваються у ході їхньої  продуктивної  діяльності. Творчість, індивідуальність та фантазія проявляються у навіть мінімальному відході від зразка.

Творчість діти розуміють, як процес створення ними оригінальних продуктів, виробів, у ході роботи над якими самостійно застосовують засвоєнні знання, уміння, навички, здійснюється їх перенесення, комбінування відомих способів діяльності або створення нового для дитини підходу до виконання завдання.

9 квітня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку  педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителькою технологій ліцею № 14 "Здоров'я" Полтавської  міської  ради Куратнік Тетяною Вікторівною організовано та проведено онлайн-вебінар "Як розвивати творчий потенціал учнів НУШ на уроках технологій: практичні поради на щодень".

Пані Тетяна поділилася з учасниками заходу цікавими напрямками, формами роботи, власними педагогічними здобутками та "родзинками".

Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).

Матеріали заходу: сайт "Творча майстерня", презентація

  

  


« повернутися

Вхід для адміністратора