Як розвивати творчий потенціал учнів НУШ на уроках технологій: практичні поради на щодень
"Творчість дітей – глибоко своєрідна сфера їхнього духовного життя, самовираження і самоутвердження, в якому яскраво виявляється індивідуальна самобутність кожної дитини. Цю самобутність не можливо охопити якимись правилами, єдиними і обов’язковими для всіх". (В.О. Сухомлинський)
Відомо, що творчі здібності учнів найбільш ефективно розвиваються у ході їхньої продуктивної діяльності. Творчість, індивідуальність та фантазія проявляються у навіть мінімальному відході від зразка.
Творчість діти розуміють, як процес створення ними оригінальних продуктів, виробів, у ході роботи над якими самостійно застосовують засвоєнні знання, уміння, навички, здійснюється їх перенесення, комбінування відомих способів діяльності або створення нового для дитини підходу до виконання завдання.
9 квітня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителькою технологій ліцею № 14 "Здоров'я" Полтавської міської ради Куратнік Тетяною Вікторівною організовано та проведено онлайн-вебінар "Як розвивати творчий потенціал учнів НУШ на уроках технологій: практичні поради на щодень".
Пані Тетяна поділилася з учасниками заходу цікавими напрямками, формами роботи, власними педагогічними здобутками та "родзинками".
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).
Матеріали заходу: сайт "Творча майстерня", презентація