Імплементація теорії множинності інтелекту на уроках іноземної мови з метою реалізації особистісно орієнтованого підходу у навчанні
Одним з найважливіших завдань сучасної школи є індивідуалізація освітнього процесу, його орієнтація на особистість дитини.
Відповідно не викликає сумніву надзвичайна важливість та гостра необхідність такої підготовки підростаючого покоління, при якій школу закінчували б освічені інтелектуальні особистості, що володіють знаннями основ наук, загальною культурою, вмінням самостійно і гнучко мислити, ініціативно, творчо вирішувати життєві та професійні питання.
Застосування теорії множинного інтелекту у ході навчання іноземної мови ґрунтується на врахуванні різноманіття індивідуальних психологічних відмінностей учнів та створенні відповідних шляхів для їх актуалізації в умовах навчально-пізнавальної діяльності.
Сучасний вчитель, враховуючи вимоги індивідуалізації і диференціації навчання, повинен вміти працювати одночасно з різними учнями, вибудувавши особливу лінію навчання для конкретного учня з урахуванням особливостей його інтелектуальних здібностей.
11 квітня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителькою англійської мови Академічного ліцею «Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Мішковою Наталією Анатоліївною проведено онлайн-вебінар «Імплементація теорії множинності інтелекту на уроках іноземної мови з метою реалізації особистісно орієнтованого підходу у навчанні».
Пані Наталія поділилася з учасниками заходу основними напрямками роботи та власним практичним педагогічним досвідом.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).
Матеріали заходу можна завантажити за покликанням.