Використання цифрового мистецтва воєнної доби на шкільних уроках
«Кожен український фотограф мріє зробити фото, яке зупинить війну». (Макс Левін)
Початок ХХІ століття відзначився швидком розвитком цифрових технологій, тож світове мистецтво відреагувало на зміни у житті суспільства появою нового творчого напряму.
NFT – саме таку назву мають твори сучасного цифрового мистецтва. Non-fungible token – неконвертований та незамінний токен, який існує в єдиному екземплярі та дає право володіти оригінальною версією роботи.
Прорив у цифровізації мистецтва здійснив американський художник Майкл Вінкельман, котрий протягом 13 років, починаючи 1 травня 2007 року, створював та публікував цифрові витвори мистецтва щодня. Ці твори, які були різноманітними експериментами з графікою, анімацією та дизайном, отримали назву «Everydays: the First 5000 Days». Ця унікальна колекція з п'яти тисяч картин була виставлена на аукціоні Christie's у березні 2021 року і продана за майже 70 млн. доларів.
Які проєкти з цифрового мистецтва про війну існують нині в Україні, яку роль відіграють вони у підтримці ЗСУ, як ознайомити учнів з сучасним напрямом мистецтва та застосовувати його на уроках у середній та старшій школі – про це розповіла консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла під час онлайн-зустрічі «Використання цифрового мистецтва воєнної доби на шкільних уроках», яка відбулася 17 квітня 2024 року.
Пропонуємо переглянути матеріали зустрічі.