A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради

Подорож у тисячу миль починається з одного кроку (Лао-Цзи). Давайте зробимо його разом.

Практичний кейс STEM на уроках математики

Дата: 25.04.2024 11:35
Кількість переглядів: 32

«Якщо ти вмієш буденний факт подати як відкриття і добитися подиву й захоплення учнів, то вважай, що пів справи ти вже зробив». (Наталія Бойко)

У першому номері фахового журналу «ПостМетодика» за 2021 рік увагу читачів привернула стаття під назвою «Як зі звичайного вчителя стати STEM-учителем?» Автор статті – вчителька математики Опорного закладу «Скороходівський ліцей Скороходівської селищної ради Чутівського району Полтавської області» Литвиненко Віта Василівна.

Тож як стати STEM-учителем? Насамперед потрібно мати у душі незгасний вогник наполегливості, креативності та відданості справі. Саме тоді кожен урок втрачає ознаки буденності і сприймається як твір мистецтва, а вчитель уміло використовує усі можливості для розвитку особистості учня.

Саме про те, як звичайнісіньку річ зробити головною героїнею уроку, як перетворити учнів на винахідників та підштовхнути їх до пошуків настандартних шляхів вирішення питання, розповіла Литвиненко Віта Василівна під час онлайн-майстерки «Складні речі простою мовою. Практичний кейс STEM на уроках математики», яка відбулася 24 квітня 2024 року.

Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Степанова Алла подякувала речниці заходу за надзвичайно змістовну розповідь, підкріплену цілою низкою яскравих прикладів практичного використання  STEМ на уроках.

Переглянути відеозапис зустрічі можна за наступним покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).


« повернутися

Вхід для адміністратора