Освітня кухня проєкної діяльності
Сучасна школа повинна допомогти учням відчути себе впевненими на ринку праці, уміти адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації. Це вимагає пошуку нових форм організації навчально-виховного процесу.
Сьогодні технологія проєктної діяльності вважається однією з перспективних технологій навчання, тому що вона створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію для отримання знань, сприяє розвитку їхніх інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду вирішення реальних проблем, пов’язаних з майбутнім самостійним життям, які проектують у навчанні. Проєктні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, на розвиток дитини через розв’язання проблем і використання цих знань у конкретній практичній діяльності.
6 травня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителем іноземних мов Комунального закладу "Вінницький ліцей № 6" Вінницької міської ради Качуром Владиславом Олеговичем організовано та проведено онлайн-вебінар "Освітня кухня проєктної діяльності".
Пан Владислав поділився власним педагогічним досвідом участі учнів в цікавих освітніх проєктах.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).
Презентацію можна завантажити за покликанням.