Інтерактивні технології для формування критичного мислення на уроках суспільних дисциплін: мотиваційний аспект
Сучасний освітній процес потребує постійного вдосконалення та адаптації до нових вимог та реалій суспільства. Однією з ключових складових успішної навчально-виховної діяльності є підвищення зацікавленості та мотивації учнів до навчання.
Сучасні технології та методики навчання відкривають перед педагогами нові можливості для створення стимулюючого навчального середовища. Інтерактивні технології виявляються повністю ефективними інструментами для залучення учнів до активного сприйняття навчального матеріалу. Їх застосування на уроках може не тільки збільшити інтерес до предмета, але й сприяти глибшому засвоєнню знань та вмінь.
Однією з ключових вимог сьогодення є здатність диференціювати та варіювати методи навчання для досягнення найкращих результатів.
9 травня 2024 року консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Гребінківської міської ради Людмилою Боковець у плідній співпраці з вчителькою правознавства Комунального закладу "Полтавська загальноосвітня школа I-IIІ ст. № 19 Полтавської міської ради Полтавської області" Кукушкіною Вікторією Василівною організовано та проведено методичний діалог "Інтерактивні технології для формування критичного мислення на уроках суспільних дисциплін: мотиваційний аспект".
Пані Вікторія поділилася корисними ресурсами та власним педагогічним досвідом використання інтерактивних технологій для зацікавлення та мотивації учнів до навчання.
Відеозапис заходу можна переглянути за покликанням (в запиті потрібно вказати ПІБ та заклад).
Матеріали заходу: Майстер-клас, Методична розробка, Відеоролик